حراج پیشرانه فرمول ۱ فراری با قیمتی مناسب!

حراج پیشرانه فرمول ۱ فراری با قیمتی مناسب!

تویوتا ۸۶ چند سال پیش را که دارای پیشرانه فراری ۴۵۸ بود به یاد می‌آورید؟ حالا تصور کنید که یک خودروی معمولی از پیشرانه فرمول ۱ فراری استفاده کند! قطعاً محصول نهایی یکی از دیوانه کننده ترین های دنیای خودرو خواهد بود. اگر دوست دارید با این چالش روبرو شوید می‌توانید به وب‌سایت حراج خودرویی سر زده و این پیشرانه فرمول ۱ سال ۲۰۰۳ را که در میلان ایتالیا عرضه شده انتخاب کنید.

پیشرانه موردبحث که به‌صورت رسمی با نام F2003-GA شناخته می‌شود از نوع ۱۰ سیلندر ۹۰ درجه بوده و حجم ۲۹۹۷ سی‌سی دارد. نیروگاه آهنین موردبحث دارای ۴ میل‌سوپاپ و ۴۰ سوپاپ بوده و ظاهراً قدرت ۸۴۵ اسب بخاری را در دور دیوانه‌وار ۱۸۳۰۰ تولید می‌کند. شایان ذکر است دو حرف GA بکار رفته در نام پیشرانه به افتخار رئیس فیات جیانی آنیلی انتخاب شده‌اند.

ما مطمئن نیستیم که این پیشرانه در مسابقات حضور داشته یا نه اما این سری از پیشرانه‌ها به میشائیل شوماخر مشهور کمک کرده‌اند تا بتواند ۶ عنوان قهرمانی فرمول ۱ را به دست آورده و رکورد ۴۶ ساله خوان مانوئل فانجیو را بشکند. اما پیش از آنکه به فکر خرید این پیشرانه و نصب آن روی خودروی خود بیفتید باید بدانید این پیشرانه به راحتی روی خودروهای استاندارد نصب نمی‌شود.

اگرچه به نظر می‌رسد این پیشرانه در وضعیتی عملکردی قرار داشته و حتی از هدرزهای اگزوز زیبایی سود می‌برد اما برخی قطعات کلیدی در آن دیده نمی‌شود که در واقع جزو قطعات اصلی هم هستند. شکلی وجود ندارد که خریدار اگر قصد جدی در انتخاب این پیشرانه داشته باشد می‌تواند قطعات یاد شده را پیدا کند اما واقعیت این است که خریدار این پیشرانه می‌بایست آن را در ویترینی شیک نگهداری کند. خب برسیم به قیمت این نیروگاه آهنین! دو روز پیش بالاترین پیشنهاد برای خرید این پیشرانه ۱۶۲۵۰ یورو یا حدود ۱۸۴۲۲ دلار بوده که قیمت نسبتاً مناسبی محسوب می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.