حراج وانت قدیمی اما صفرکیلومتر تویوتا هایلوکس ۱۹۹۳!

حراج وانت قدیمی اما صفرکیلومتر تویوتا هایلوکس ۱۹۹۳!

خودروهایی که قدیمی هستند اما به‌صورت صفرکیلومتر نگهداری شده‌اند طرفداران بسیار زیادی دارند و این وانت تویوتا از سال ۱۹۹۳ گزینه‌ای بسیار جذاب است. علیرغم سن بالا این خودرو فقط ۱۵۱ کیلومتر کار کرده و بنابراین حراج آن در ماه ژانویه توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در اخبار پیشین آمده بود که همین خودرو در سپتامبر گذشته و با قیمت ۴۵۱۰۰ دلار فروخته شده بود و در آن زمان کارکرد ۱۳۵ کیلومتری داشت و بنابراین مالک کنونی از آن زمان تاکنون ۱۶ کیلومتر با خودروی خود رانندگی کرده است.

در تاریخچه این خودرو آمده که اولین بار در سال ۱۹۹۳ و در نیوهمپشابر خریداری شده است. مالک اول خودرو را به خانه برده و بنا به دلایلی نامعلوم آن را حدود ۳۰ سال نرانده و سپس در سال ۲۰۲۱ این خودرو دوباره کشف شده است. وانت موردبحث جدای از باتری، باک سوخت، پمپ سوخت، فیلترهای روغن و لاستیک‌های گودیر AT دارای تمامی قطعات اصلی و اولیه خود است. این قطعات یاد شده نیز به خاطر گذشت زمان و فرسوده بودن تعویض شده‌اند.

پنجمین نسل تویوتا هایلوکس که در بازار آمریکا با نام ساده تویوتا پیکاپ یا وانت شناخته می‌شود در سال ۱۹۸۸ معرفی و در سال ۱۹۹۱ فیس لیفت شد. خودرویی که مشاهده می‌کنید مدل ۱۹۹۳ بوده و از نوع تک کابین با سپرهای کرومی، رنگ بدنه سبز فارست و کابین خاکستری می‌باشد. زیر کاپوت این وانت خوش‌نام پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ۲۲R-E با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۹۲ نیوتون متر قرار گرفته است. همان‌گونه که نوشته ۴WD روی بدنه نشان می‌دهد نیروی تولیدی پیشرانه از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.