حذف یکی از جذاب‌ترین آپشن های ب‌ام‌و!

حذف یکی از جذاب‌ترین آپشن های ب‌ام‌و!

اگر شما یک خودروی لوکس و گران‌قیمت آلمانی همچون ب‌ام‌و سری ۸ کوپه را سفارش دادید می‌توانید یکی از گزینه‌های موجود یعنی تحویل خودرو در اروپا را انتخاب کنید. اساساً این گزینه به شما اجازه می‌دهد به مقر ب‌ام‌و سفر کرده و خودروی خود را تحویل گرفته و تا پیش از بردن خودرو به آمریکا کمی در اروپا بگردید. خریداران آمریکایی با انتخاب این گزینه می‌توانند آخر هفته را در اروپا بگذرانند اما متأسفانه ب‌ام‌و دیگر این پکیج شگفت‌انگیز را ارائه نخواهد کرد.

یکی از سخنگوهای ب‌ام‌و گفته است:

پس از بررسی دقیق تغییرات سلیقه مصرف‌کنندگان ب‌ام‌و به سمت سبد محصولات X تولید آمریکا و کاهش علاقه آن‌ها به برنامه تحویل خودرو در اروپا، ب‌ام‌و تصمیم به خاتمه ارائه برنامه تحویل اروپایی در پاییز سال ۲۰۲۰ گرفته است.

ب‌ام‌و می‌گوید رزرواسیون تحویل خودرو را پس از ۱۸ می ۲۰۲۰ متوقف خواهد کرد و ماه سپتامبر آخرین ماهی است که مشتریان می‌توانند خودروی خود را در اروپا تحویل بگیرند. هر مشتری‌ای که هم‌اکنون این برنامه را تا ۳۰ سپتامبر انتخاب کند ایمیل تأییدیه را دریافت خواهد کرد.

پس از موعد ۱۸ می، وب‌سایت برنامه تحویل اروپایی ب‌ام‌و پیام زیر را به مشتریان نشان خواهد داد:

از شما به خاطر بازدید صفحه تحویل اروپایی ب‌ام‌و متشکریم. متأسفانه سفارش‌ها از ۱۸ می به بعد دریافت نخواهد شد. ما به خاطر ناراحتی احتمالی شما عذرخواهی می‌کنیم و از شما می‌خواهیم با نمایندگی محلی خود تماس بگیرید تا ب ام و بعدی خود را انتخاب کنید.

ب‌ام‌و همچنین خاطرنشان ساخته خودروهای تحویل اروپا اجازه‌ی حضور در پیست را ندارند اما به‌عنوان هدیه‌ای مختصر، این برند همچنین تجربه پیست آمریکا را برای خودروهای M ارائه خواهد کرد. اگر مشتری در حال خرید مدل M باشد ب‌ام‌و خرید پکیج راننده M را توصیه خواهد کرد که با انتخاب آن مشتریان می‌توانند یک روز در مدرسه M حضور یابند.

سخنگوی ب‌ام‌و افزوده است:

اگرچه مشتریان معدودی خودروی خود را در اروپا تحویل گرفته و سپس به آمریکا وارد می‌کنند اما ما شاهد افزایش علاقه به تجربه تحویل خودرو در کارخانه اسپارتانبورگ آمریکا هستیم.

او در خاتمه می‌گوید:

تجربه تحویل خودروی ب‌ام‌و شامل حضور در مرکز پرفورمنس ب‌ام‌و، گردش در کارخانه اسپارتانبورگ، بازدید از موزه شرکت و نهایتاً تحویل خودرو می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.