حذف قیمت گذاری و رزرو خرید تسلا رودستر جدید!

حذف قیمت گذاری و رزرو خرید تسلا رودستر جدید!

تسلا در سال ۲۰۱۷ و زمان رونمایی از رودستر جدید اعلام کرده بود این خودرو از سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌شود. حالا سال ۲۰۲۱ رو به پایان بوده و صنعت خودرو هم با تغییرات زیادی روبرو شده و رودستر جدید نیز با تأخیرهای تولید پی‌درپی مواجه بوده و تمامی برنامه‌های تولید و عرضه ابتدایی این خودرو به هم خورده‌اند.

البته این امر باعث نشده مردم، تسلا و قول‌هایش درباره ویژگی‌های رودستر جدید را فراموش کرده یا به آن اعتقاد نداشته باشند و به همین خاطر برخی افراد ۵۰ هزار دلار برای مدل‌های استاندارد و یا ۲۵۰ هزار دلار برای مدل‌های سفارشی مدیران به عنوان سپرده خرید پرداخت کرده‌اند؛ اما این خودروساز آمریکایی هم‌اکنون قیمت گذاری رودستر جدید را از پیج رسمی خود حذف کرده و از طرفی دیگر امکان رزرو خرید این خودرو وجود ندارد.

برخی رسانه‌ها می‌گویند این امر می‌تواند نشانی از سولد اوت شدن رودستر جدید باشد هرچند احتمال دارد در آینده تغییرات و تأخیرهای بیشتری در زمان عرضه و همچنین قیمت و مشخصات این خودرو وجود داشته باشد. تسلا اخیراً کار مشابهی را نیز با سایبرتراک انجام داد و قیمت گذاری و اطلاعات تریم های آن را به علاوه مشخصات فنی از پیج خود حذف کرد.

ظاهراً حذف قیمت و اطلاعات رودستر جدید بین ۱۳ نوامبر تا ۱۲ دسامبر رخ داده است. نکته مهم این است که تصمیم تسلا چگونه زمان‌بندی عرضه رودستر را دست‌خوش تغییر خواهد کرد. ما انتظار نداریم این خودرو در سال ۲۰۲۲ از راه برسد بنابراین می‌توان احتمال معرفی آن در سال ۲۰۲۳ را داد.

رودستر به‌صورت رسمی بیشترین تأخیر را بین محصولات تسلا داشته و پس از آن نیز سایبرتراک قرار دارد هرچند پیشرفت‌های رخ داده در تولید و توسعه این وانت الکتریکی بیشتر از رودستر بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.