حالت دریفت برای مرسدس E63 AMG چهارچرخ محرک

حالت دریفت برای مرسدس E63 AMG چهارچرخ محرک

درحالی‌که نسل جدید مرسدس E63 ای‌ام‌جی به‌صورت چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد، رئیس بخش پرفورمنس مرسدس بنز تائید کرده که برای خشنودی طرفداران این مدل دارای “حالت دریفت” خواهد بود.

توبیاس موئرز رئیس ای‌ام‌جی در گفت‌وگو با موتورینگ تائید کرده که نسل جدید E63 واقعاً سریع خواهد بود و به‌صورت استاندارد نیروی پیشرانه را به هر چهارچرخ انتقال خواهد داد. همچنین حالت دریفت نیز در این خودرو وجود خواهد داشت.

شاید AMG چندین برگ از کتاب فورد فوکوس RS را قرض گرفته باشد اما انتظار نداریم که این عملکرد در حقیقت در مرسدس بنز “حالت دریفت” نامیده شود. حال اسم آن هر چه که باشد، خاطرجمع هستیم که E63 بیش فرمانی زیادتری از فورد خواهد داشت.

در حقیقت موئرز اعلام کرده که سیستم چهارچرخ محرک E63 این توانایی را دارد که تمام نیروی پیشرانه را به چرخ‌های عقب منتقل کند (این میزان در فوکوس RS تنها ۷۰ درصد است). این سیستم در ترکیب با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۶۳ اسب بخاری پتانسیل کافی برای به هم ریختن خیابان‌ها را دارد.

استفاده از سیستم چهارچرخ محرک همچنین تضمین می‌کند که نسل جدید سریع‌تر از قبل خواهد بود و تنها ۳.۵ ثانیه طول خواهد کشید تا تریم S این خودرو به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

امکان این امر نیز وجود دارد که مدلی دیفرانسیل عقب در برخی بازارها عرضه شود اما تاکنون چنین چیزی تائید نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.