جی لنو و ایلان ماسک، سوار بر سایبرتراک

جی لنو و ایلان ماسک، سوار بر سایبرتراک

اپیزود جدید برنامه گاراژ جی لنو در CNBC با نمایش و سواری با سایبرتراک فردا به نمایش در می‌آید. در تیزری که در رابطه با این برنامه منتشر شده، لنو پشت فرمان سایبرتراک نشسته و از ماسک درباره این خودرو سؤالاتی می‌پرسد.

ایلان ماسک می‌گوید که تسلا عمداً از معرفی کانسپت های وحشی اجتناب می‌کند و ترجیح می‌دهد مدل‌های تولیدی بیشتری را رونمایی کند. مدل‌هایی که بیشتر نزدیک به نسخه‌های نهایی هستند. بنابراین تسلا سایبرتراک نیز همان چیزی خواهد بود که پیش از این رونمایی شده است.

با این حال به گفته ماسک، ابعاد نسخه نهایی سایبرتراک چیزی حدود ۵ درصد کوچکتر خواهد شد تا بتواند در یک گاراژ عادی هم جای بگیرد. همچنین به گفته او، تغییراتی جزئی در سراسر خودرو صورت خواهد گرفت.

ماسک اضافه می‌کند که نسخه تولید انبوه از ویژگی‌های منحصر به فرد شیشه زرهی و بدنه استیل ضدگلوله بهره خواهد برد. لنو می‌پرسد که چرا باید سایبرتراک، ضدگلوله باشد؟ و ماسک به‌سادگی می‌گوید چون فوق‌العاده جالب است.

در پایان نمایش آنها سایبرتراک را به تونل تست شرکت بورینگ متعلق به ایلان ماسک می‌برند. تونلی که برای عبور خودروهای خاص در زیر شهر لس‌آنجلس کشیده می‌شود. اما متأسفانه این تیزر همین‌جا خاتمه می‌یابد و ما نمی‌بینیم که آیا سایبرتراک در این تونل جا می‌شود یا خیر.

در ادامه تیزر همچنین بخش‌های متنوع و جالب دیگری از برنامه گاراژ جی لنو شامل سواری با بالگرد آتش‌نشان لس‌آنجلس و همچنین یک سواری ویژه با شورولت کوروت ۵۷۰ اسبی که رکورد سرعت رانندگی یک راننده نابینا با آن ثبت شده را خواهیم دید

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.