جی‌ام‌سی هامر خریداران پورشه، آئودی و تسلا را جذب می‌کند

جی‌ام‌سی هامر خریداران پورشه، آئودی و تسلا را جذب می‌کند

جی‌ام‌سی هامر EV خودروی واقعاً چشمگیری است زیرا قوای محرکهٔ الکتریکی را با پرفورمنس مهیج، توانایی‌های آفرود فوق‌العاده و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مثل سیستم خودران سوپر کروز ترکیب کرده است. این یک ترکیب برنده محسوب می‌شود و طبیعی است که نظر خریداران را به خود جلب کند تا جایی که مقامات جی‌ام‌سی گفته‌اند حدود ۲۳ درصد از کسانی که هامر را برای خرید رزرو کرده‌اند، خودروی الکتریکی لوکسی از تسلا، پورشه یا آئودی دارند. قطعاً هیچ‌گاه مشتریان این برندهای لوکس با جی‌ام‌سی مشترک نبوده است که این پیروزی بزرگی برای برند جنرال موتورز محسوب می‌شود زیرا توانسته خریداران سطح بالای بازار که پول بیشتری برای خرید خودرو خرج می‌کنند را جذب کند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد کسانی که هامر را رزرو کرده‌اند قصد دارند از پتانسیل کامل آن استفاده کنند زیرا ۸۰ درصد از آن‌ها گفته‌اند می‌خواهند از پیکاپ خود سالانه برای یدک کشی، آفرود و سفرهای برون‌شهری استفاده کنند درحالی‌که بیش از ۳۰ درصد این کارها را به‌صورت ماهانه انجام خواهند داد. هامر پیکاپ هم به‌خوبی می‌تواند به این نیازها پاسخ دهد زیرا ظرفیت یدک کشی آن ۳.۴ تن است و ۴۰ سانتی‌متر از زمین فاصله دارد که زوایای حمله، خروج و شکست به ترتیب ۴۹.۷ درجه، ۳۸.۴ درجه و ۳۲.۲ درجه را فراهم می‌کند.

مقامات جی‌ام‌سی اما علاوه بر صحبت در مورد هامر، خاطرنشان کرده‌اند که زیر برند آفرودی AT4 هم مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. نسخهٔ AT4 که برای اولین بار در سی‌یرا ۲۰۱۹ معرفی شد، به کل سبد محصولات جی‌ام‌سی گسترش پیدا کرده و توانسته خریداران جوان‌تری که برای اولین بار سراغ این برند می‌روند را جذب کند. همچنین به‌طورکلی، بیشتر خریداران جی‌ام‌سی نسخه‌های گران‌تر محصولات این شرکت را ترجیح می‌دهند تا جایی که تقریباً نیمی از خریداران، نسخه‌های AT4 و دنالی را انتخاب می‌کنند؛ بنابراین تعجبی ندارد جی‌ام‌سی به‌تازگی نسخه‌های جدید AT4X و دنالی اولتیمیت را برای محصولات خود ارائه کرده است که از ویژگی‌های آفرودی و سطح تجمل بالاتری برخودار هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.