جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس با پیشرانه هزار اسبی

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس با پیشرانه هزار اسبی

اگر مالک جیپ گلادیاتور هستید و می‌خواهید قدرت بیشتری در دستان خود داشته باشید شاید هنسی پرفورمنس گزینه مناسبی باشد.

این تیونر آمریکایی پکیج‌های ارتقایی متنوعی برای برخی از بهترین خودروهای دنیا ارائه می‌کند که شامل جیپ گلادیاتور نیز است. هنسی از سال ۲۰۱۹ تاکنون اقدام به تیونینگ گلادیاتور کرده و محصول خود را مکسیموس نامیده است. این تیونر اخیراً کار روی آخرین نمونه از محصول خود را تمام کرده است.

مهم‌ترین تغییر رخ داده در این پیکاپ نصب پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هلکت است که بجای نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار استاندارد انجام‌وظیفه می‌کند. هنسی در ویدئوی منتشر شده به جزئیات زیادی اشاره کرده است. این شرکت بدنه گلادیاتور را از شاسی جدا کرده و تمامی تغییرات ضروری را اعمال کرده تا پیشرانه و گیربکس بهترین هماهنگی را با سایر اجزای خودرو داشته باشند.

هنسی نه تنها از پیشرانه هلکت در گلادیاتور استفاده کرده بلکه قدرت و گشتاور آن را به ترتیب به ۱۰۰۰ اسب بخار و ۱۲۶۴ نیوتون متر رسانده که همین تغییر باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای شده است.

از دیگر تغییرات گلادیاتور هنسی می‌توان به کیت افزایش ارتفاع، قطعات پیشرانه بهتر، اکسل‌های دانا ۶۰ و رینگ‌های آلومینیومی و لاستیک‌های آفرود بی اف گوودریچ اشاره کرد. مشتریان همچنین می‌توانند سپرهای جلو و عقب سفارشی و چراغ‌های LED را سفارش دهند.

مکسیموس هنسی نه تنها عملکردی خارق‌العاده‌ای در خط مستقیم داشته بلکه در عبور از مسیرهای سخت و خشن نیز مشکلی ندارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.