جیپ گرند چروکی SRT8 با ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت!

جیپ گرند چروکی SRT8 با ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت!

جیپ گرند چروکی SRT8 در زمان خود سریع‌ترین خودروی این شرکت به شمار می‌رفت زیرا پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری آن قدرت ۴۶۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۰ نیوتون متری داشت.

این عنوان حالا به مدل تراک هاوک با خروجی ۷۰۷ اسب بخار و گشتاور ۸۷۵ نیوتون متر تعلق دارد. در سینه‌ی تراک هاوک نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار می‌تپد و جیپ با همین خودرو می‌تواند به جنگ لامبورگینی اوروس در خط مستقیم برود.

با این وجود هنوز هم برخی مدل‌های تیون شده و دیوانه‌وار از SRT8 وجود دارند که به راحتی می‌توانند مدل تراک هاوک را از صحنه محو نمایند. یکی از آن‌ها این مدل حاضر در تصاویر است که از رینگ‌های جدیدی سود برده و قدرت اعجاب‌آور ۱۲۰۰ اسب بخاری دارد.

این قدرت فوق‌العاده با سپرهای جدید، نمای جلو و عقب متمایز، بچه گلگیرهای عضلانی و دیگر تغییرات ظاهری همراه شده است. مالک خودرو همچنین از سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم استفاده کرده که با فشار یک دکمه ارتفاع خودرو را بالا و پایین می‌برد.

رینگ‌های ۲۲ اینچی این خودرو با لبه‌های مشکی و ظاهر طلایی از سری USF02 هستند و با ابعاد ۱۹ تا ۲۴ اینچی در دسترس می‌باشند. سازنده‌ی رینگ‌ها می‌گوید هر طرح و رنگی برای رینگ‌ها قابل انتخاب می‌باشد.

تماشای این ویدئوی جذاب را از دست ندهید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.