جیپ گرند چروکی SRT مدل ۲۰۱۵

جیپ گرند چروکی SRT مدل ۲۰۱۵

درحالی‌که آینده برند SRT در مجموعه فیات-کرایسلر مبهم است، هنوز این بخش با خودروهای پرتوانی نظیر هلکت و جیپ گرند چروکی در سال ۲۰۱۵ نیز جولان می‌دهد. یکی از انتظارات و پیشنهادها به این شرکت استفاده از موتور سوپر شارژر V8 مورد استفاده در مدل‌های چلنجر و چارجر هلکت بود که ۷۰۷ اسب‌بخار توان دارد و در صورت استفاده در گرندچروکی، این خودرو را به پرقدرت‌ترین و سریع‌ترین شاسی‌بلند دنیا تبدیل می‌کرد. با این وجود فعلاً این انتظار برآورده نشده است.

گرند چروکی SRT از همان پیشرانه ۶.۴ لیتری هشت سیلندر تقویت شده سابق خود بهره می‌گیرد که البته اندکی بهبود یافته و قوای تولیدی آن ۵ اسب‌بخار و ۶.۸ نیوتن متر افزایش یافته است. بدین ترتیب قدرت خروجی به ۴۷۵ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۶۳۷ نیوتن‌متر رسیده است. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس هشت سرعته خودکار استفاده شده که باعث بهبود جزئی شتاب خودرو شده است. البته ناسازگاری با موتور باعث شده صفر تا صد این خودرو همچنان روی ۴.۸ ثانیه باقی بماند. نهایت سرعت نیز ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

یکی از سیستم‌های جدید برای بی‌اثر کردن صدای اضافی اطراف خودرو، بهره‌گیری از چهار میکروفن در چهار گوشه خودرو برای بی‌اثر کردن صداها و نویزهاست. با این حال جیپ ادعا می‌کند که صدای پرطنینی و لذت‌بخش اگزوز همچنان حتی در داخل کابین هم شنیده خواهد شد.

یکی دیگر از تغییرات مدل ۲۰۱۵ گرند چروکی، پکیج Red Vapor است. تغییرات داخل کابین محدودند. بنابراین می‌توان با نزدیک ۴۰۰۰ دلار پرداخت اضافی از تریمی جذاب‌تر بهره گرفت که علاوه بر آن شامل چرخ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی مشکی رنگ، جلوپنجره و پوشش تیره موتور و قسمت‌های کرومی تزئینی می‌شود.

قیمت گرند چروکی SRT حدود ۶۴ هزار دلار می‌باشد. درحالی‌که ارزان‌ترین مدل دو دیفرانسیل جیپ گرند چروکی ۳۱ هزار دلار قیمت دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.