جیپ گرند چروکی ۲۰۲۲ بازار اروپا معرفی شد

جیپ گرند چروکی ۲۰۲۲ بازار اروپا معرفی شد

جیپ از نسخه اروپایی گرند چروکی جدید پرده‌برداری کرد. این خودرو فقط با قوای محرکه پلاگین هیبریدی در قاره همیشه‌سبز عرضه خواهد شد که دلیلش هم قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه در بازار اروپاست. به این ترتیب تنها شاهد جولان گرند چروکی ۴xe و رانگلر ۴xe در این بازار خواهیم بود.

درست همانند مدل بازار آمریکا که ماه پیش معرفی شد، گرند چروکی ۴xe بازار اروپا از قوای محرکه پلاگین هیبریدی با قدرت ترکیبی ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متر سود می‌برد. این مجموعه از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری، دو پیشرانه الکتریکی، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و باتری ۱۷ کیلووات ساعتی تشکیل شده است. این شاسی‌بلند آمریکایی در حالت تمام الکتریکی شعاع حرکتی ۵۱ کیلومتری دارد. شعاع حرکتی این خودرو در مقایسه با برد ۴۰ کیلومتری مدل آمریکایی بیشتر است زیرا از استانداردهای متفاوتی برای اندازه‌گیری‌اش استفاده می‌شود.

گرند چروکی ۴xe دارای سیستم چهار چرخ محرک، سیستم انتخاب سطح و سیستم تعلیق بادی کوادرا لیفت جیپ است هرچند این خودروساز آمریکایی نگفته است که تجهیزات یاد شده را در تمامی تریم ها بکار خواهد برد یا خیر. این کمپانی در زمان رونمایی از گرند چروکی اروپا فقط به مدل Exclusive Launch Edition با تجهیزات یاد شده اشاره کرده است. از نظر بصری باید گفت مدل لانچ ادیشن دارای رینگ‌های ۲۱ اینچی پولیش خورده، چراغ‌های تمام LED، سقف مشکی و عناصر کروم است. برای بدنه می‌توان چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و خاکستری را سفارش داد. به غیر از این موارد، نسخه‌های آمریکایی و اروپایی گرند چروکی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

داخل کابین می‌توان شاهد پوشش چرم پالرمو و تریم چوب بود. از جمله تجهیزات استاندارد این شاسی‌بلند نیز می‌توان نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰ اینچی، هدآپ دیسپلی ۱۰ اینچی، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای سرنشین جلو، صندلی‌های برقی با تنظیم در ۱۶ جهت و دارای ماساژور و گرم‌کن و سردکن، سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای، شارژ بی‌سیم، سیستم صوتی ۹۵۰ واتی با ۱۹ بلندگو، نورپردازی داخلی، طیف وسیع سیستم‌های کمک‌راننده و… را نام برد.

جیپ گرند چروکی ۴xe Exclusive Launch Edition در برخی بازارها همچون ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، بریتانیا، اتریش، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند عرضه خواهد شد. پیش‌فروش این خودرو از ۱۷ فوریه تا ۳۰ مارس است و قیمت آن نیز در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.