جیپ گرند واگنییر جدید، خودرویی فوق لوکس خواهد بود

چند وقتی است که شنیده می‌شود گروه خودروسازی فیات-کرایسلر قصد ساخت نسل جدید جیپ واگنییر و گرند واگنییر را دارد. حال مدیرعامل جیپ آقای «Mike Manley» در مصاحبه‌ای با مجلۀ تاپ گیر در نمایشگاه ژنو گفته است که انتظار می‌رود نهایتاً گرند واگنییر جدید سال آینده معرفی گردد. وی همچنین تأیید کرده است که گرند واگنییر خودرویی فوق پریمیوم خواهد بود و به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از گرند چروکی قرار خواهد گرفت. قیمت این اس‌یووی لوکس هنوز معلوم نیست اما چون گرند واگنییر باید با خودروهایی چون جی‌ام‌سی یوکان دنالی، کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور به رقابت بپردازد، انتظار می‌رود قیمت پایهٔ آن چیزی بین ۶۶ هزار دلار تا ۷۵ هزار دلار باشد.

اگر قیمت گرند واگنییر در همین حدود باشد، به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای از دیگر محصولات جیپ گران‌تر خواهد بود اما بااین‌حال مدل‌های اسپرت گرند چروکی SRT با قیمت پایهٔ ۶۷,۳۹۵ دلار و ترک‌هاوک با قیمت پایهٔ ۸۵,۹۰۰ دلار، در بازهٔ قیمتی گرند واگنییر قرار می‌گیرند؛ اما از سوی دیگر مانلی پیش‌ازاین در مورد گرند واگنییر گفته بود که حتی نسخه‌های لوکس‌تری از این ماشین هم ساخته خواهد شد که می‌تواند قیمت آن‌را به ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار دلار برساند. درهرحال آنچه که محرز به نظر می‌رسد این است که کرایسلر در حال تدارک رقیبی سرسخت برای اس‌یووی‌های بزرگ لوکس فورد و جنرال موتورز است.

اما در نمایشگاه ژنو مانلی علاوه بر صحبت در مورد گرند واگنییر، به کراس‌اووری بسیار کوچک‌تر هم پرداخته است. وی گفته است من اعتقاد دارم که فرصت ساخت کراس‌اووری در سگمنت A یعنی چیزی کوچک‌تر از رنگید نیز وجود دارد. فعلاً اطلاعات بسیار کمی از این کراس‌اوور کوچک در دست است اما گزارشات قبلی احتمال داده‌اند که ممکن است این خودرو صرفاً در بازارهای خارج از آمریکای شمالی که خودروهای کوچک محبوب‌تر هستند عرضه گردد. از سوی دیگر، جیپ برنامه‌های بسیار مهمی برای تزریق الکتریسیته به محصولات خود دارد تا جایی که به گفتهٔ مانلی، در سال ۲۰۲۰ نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی رانگلر معرفی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.