جیپ رنگید ایمپالس، خودرویی جذاب برای بازار ایتالیا

جیپ رنگید ایمپالس، خودرویی جذاب برای بازار ایتالیا

همه به خوبی می‌دانیم که وقتی یک خودرو مدت زیادی در بازار حضور دارد شرکت سازنده اقدام به ارائه نسخه‌های سفارشی از آن می‌کند تا وضعیت رقابتی محصولش را در بازار حفظ کند. جیپ رنگید حدود ۷ سال است که در بازار حضور دارد و اخیراً میزان معرفی نسخه‌های سفارشی آن افزایش یافته است. مدل برنز ادیشن بازار مکزیک و آیسلندر بازار آمریکا از جمله این خودروها هستند. حالا نوبت به بازار ایتالیا و مدل سفارشی با نام ایمپالس و نشان لوکی رسیده است.

پس از معرفی رنگید هایپر در سال ۲۰۱۸ برای گرامی داشت اکران فیلم اونجرز، جیپ یک‌بار دیگر با استودیوی مارول برای تولید این کراس اوور ساب کامپکت سفارشی همکاری کرده است. این خودرو رنگید ایمپالس نام داشته و از نشان لوکسی روی درب عقب برای اعلام عرضه سری لوکی در دیزنی پلاس سود برده است. این سریال نهم ژوئن منتشر شده و دارای ۶ قسمت در فصل اول خواهد بود. قبلاً سه فصل این سریال منتشر شده و چهارمین فصل نیز از سی‌ام ژوئن در دسترس خواهد بود.

خودروی موردبحث بر پایه تریم فول لیمیتد بنا شده و با پیشرانه توربودیزل ۱۳۰ اسبی یا ۱۹۰ اسبی پلاگین هیبریدی در دسترس است. افرادی که به سیستم چهار چرخ محرک علاقه دارند باید نسخه الکتریکی شده را انتخاب کنند زیرا نسخه مجهز به پیشرانه مولتی جت فقط به‌صورت دیفرانسیل جلو در دسترس است.

رنگید ایمپالس لوکی نشان دارای تجهیزات زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، آینه‌های برقی و گرم شونده، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، کف‌پوش ضدآب صندوق‌عقب، رینگ‌های ۱۸ اینچی، نمایشگر ۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

رنگید در حال حاضر کوچک‌ترین محصول جیپ بوده اما در سال ۲۰۲۲ محصول کوچک‌تری تولید خواهد شد. ظاهراً این محصول جدید از پلتفرم CMP پژو-سیتروئن استفاده خواهد کرد. نسخه هیبریدی این خودرو نیز ظاهراً به‌صورت چهار چرخ محرک تولید خواهد شد. گفته شده نسخه‌های مخصوص آلفارومئو و فیات نیز عرضه خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.