جیپ رنگلر پولار ادیشن: راه حلی برای زمستان

جیپ رنگلر پولار ادیشن: راه حلی برای زمستان

حال و هوای زمستان، همه‌جا را فرا گرفته و وقت آن رسیده است تا وضعیت خودروها دوباره بررسی شود. سرویس دوباره، چک کردن روغن موتور و فشار باد لاستیک‌ها، از جمله کارهایی است که می‌توان برای ایمنی و سلامت در جاده‌ها انجام داد.

در این وضعیت، دور از انتظار نیست که کمپانی‌های مختلف خودرو نیز برای ساخت وسایل نقلیه متناسب با شرایط آب و هوایی و جاده‌ای سخت، اقدام کنند. جیپ رنگلر پولار ادیشن، یکی از این وسایل نقلیه است.

برای کسانی که با جیپ رنگلر آشنایی دارند، باید گفت که پولار ادیشن آخرین نسخه از این مدل خودرو است که بر پایه جیپ رنگلر ساهارا طراحی و ساخته شده است. پولار ادیشن که برای رانندگی در گرمای طاقت‌فرسای کویر تا سرمای سوزان قطب ساخته شده، برای شروع فصل زمستان در امریکای شمالی همراه با مقادیر قابل‌توجهی تغییر و بهینه‌سازی، وارد بازار می‌شود.

این خودرو در دو فرمت ۲ در و ۴ در ارائه می‌شود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، رنگ بسیار زیبای آبی هیدرو در بدنه است. در واقع، عامل مهم جذابیت این مدل از جیپ رنگلر، همین رنگ بدنه است. البته، رنگ‌های دیگری مانند نقره‌ای چیلی بیلت و یا سفید براق نیز می‌توان برای آن انتخاب کرد. نکته دیگر در طراحی بیرونی، بخش سیاه رنگ بالای چرخ‌های ۱۸ اینچی است که جلوه‌ای خاص در طراحی ایجاد کرده است.

اگر در زیر کاپوت نگاهی بیندازید، متوجه خواهید که طراحی فوق‌العاده در بیرون، با عملکرد داخلی خودرو نیز هماهنگ است. دیفرانسیل عقب الکترونیکی و ضدّ چرخش، به شما کمک خواهد کرد تا در جاده به بهترین شکل به جلو حرکت کنید. این دیفرانسیل در کنار محور عقب «دانا ۴۰» و محور جلوی «دانا ۳۰»، شرایط را برای حرکت فراهم خواهد کرد.

در مورد موتور و نیرومحرکه، این خودرو از موتور V6 پنتا استار ۳/۶ لیتری برای تاختن و جلو رفتن در جاده‌ها استفاده می‌کند. این موتور، در نهایت، پیشرانه‌ای برابر ۲۸۵ اسب‌بخار تولید می‌کند. همچنین گشتاور تولید برابر ۳۵۲/۵ نیوتن‌متر خواهد. چه سیستم گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک انتخاب شود و چه سیستم شش دنده دستی، این مدل خودرو، انتخابی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند در زمستان نیز عملکرد خوبی از خودرویشان داشته باشند. بنابراین اگر به دنبال خرید یک خودروی جدید هستید، چیزی بخرید که در روزهای سخت زمستانی پیش‌رو نیز کارایی لازم را داشته باشد و البته مدلی که پیشنهاد می‌شود، جیپ رنگلر پولار ادیشن است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.