جیپ رانگلر JTe تیونینگ کوادراتک؛ نمونه‌ای از گلادیاتور دودر

جیپ رانگلر JTe تیونینگ کوادراتک؛ نمونه‌ای از گلادیاتور دودر

شرکت کوادراتک به عنوان یکی از اصلی‌ترین متخصصان تولید وسایل جانبی جیپ از خودروی بسیار خاص رانگلر JTe در نمایشگاه سما ۲۰۲۲ رونمایی کرد. این محصول تک ساخت برای گرامی داشت بیش از ۳۰ سال حضور کوادراتک در این صنعت تولید شده و از تجهیزات و ویژگی‌های قابل‌توجهی سود می‌برد. شرکت یاد شده از رانگلر ۴Xe روبیکان به عنوان مبنای پروژه خود استفاده کرده و نهایتاً یک خودروی ماجراجویی ۲ درب که توانایی‌های آفرود قابل‌توجهی دارد متولد شده است. با برش بخش پشتی درب‌های جلو و اضافه کردن پانل‌های فابریک موپار و برخی تغییرات دیگر، کابین این جیپ رانگلر JTe به خوبی کوتاه شده و در نهایت خودرویی ۲ درب پدیدار گشته است. به خاطر وجود کابین کوچک‌تر این خودرو فضای بار بیشتری نسبت به نسخه استاندارد برادر خود دارد.

کوادراتک تغییری در پیشرانه پلاگین هیبریدی رانگلر ۴Xe روبیکان اعمال نکرده و بنابراین JTe به باتری ۱۷.۳ کیلووات ساعتی و پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت کل ۳۷۵ اسب بخار مجهز است. این خودروی تک ساخت از رنگ بدنه سبز کوادراتک، نورپردازی LED، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های برنزی ۱۷ اینچی تریل گانر و لاستیک‌های نیتو ۳۷ اینچی سود می‌برد.

علاوه بر موارد یاد شده می‌توانیم شاهد مواردی همچون چادر سقفی، افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، وینچ RES-Q و نهایتاً سپرهای جلو و عقب متفاوت باشیم. در داخل کابین جیپ رانگلر JTe نیز کف‌پوش‌های چهارفصل و فضای ذخیره‌ای جدید جزو موارد قابل‌ذکر خواهند بود. کوادراتک از این خودرو در طول سال‌های آینده برای پیشبرد برنامه ۵۰-for-50 استفاده خواهد کرد. این برنامه با همکاری سازمان غیرانتفاعی Tread Lighty به پیش می‌رود و هدف از آن پاک‌سازی مسیرهای مشخص آفرودی در ایالت‌های مختلف آمریکا از زباله‌های گوناگون است و قبلاً در ۱۲ ایالت آمریکا چند صد کیلوگرم از این زباله‌ها جمع‌آوری شده است. نظر شما درباره این خودروی مفهومی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.