جیپ رانگلر ۶ چرخ با پیشرانه هلکت!

جیپ رانگلر ۶ چرخ با پیشرانه هلکت!

پس از معرفی جیپ گلادیاتور پیکاپ، برخی افراد انتظار داشتند یک پروژه‌ی شخصی‌سازی شده از نسل قبلی JK دست‌یافتنی‌تر باشد.

البته این موضوع درباره‌ی خودرویی که مشاهده می‌کنید صدق نمی‌کند و دلیل خوبی هم وجود دارد. ما درباره‌ی پیکاپ رانگلر ۶ چرخی صحبت می‌کنیم که از قلب آهنین هلکت سود می‌برد و با قیمت قابل‌توجه ۲۸۹۹۰۰ دلاری برای فروش در Craiglist عرضه شده است.

خب چرا این خودرو بسیار گران‌قیمت است؟ همان‌گونه که تصور می‌کنید کار زیادی روی این خودرو صورت گرفته تا رانگلر JK 2017 به یک پیکاپ تراک سه محوره با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۷۰۷ اسب بخاری تبدیل شود.

خودروی موردبحث که توسط شرکت وایلد بور آفرود ساخته شده در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ لاس‌وگاس حضور داشت. جدای از داشتن اکسلی اضافه، این رانگلر عظیم‌الجثه کیت ارتفاع ۱۲۷ میلی‌متری و لاستیک‌های آفرود ۳۵ اینچی دارد. همچنین رینگ‌های سفارشی را نیز باید به این مجموعه اضافه کرد.

شخصیت خشن این خودرو در طراحی آن نیز نمایان است. کاپوت سفارشی با ورودی فیبر کربنی هوا، نمای جلوی گیراتر با جلوپنجره‌ی مشکی براق و همچنین قوس‌های چرخ تیره‌رنگ از جمله تغییرات ظاهری این پیکاپ قدرتمند هستند. سپرهای فولادی نیز دارای قلاب‌های یدک کشی بوده و روی سپر جلو نیز یک وینچ یکپارچه و نوار نورانی LED بالای آن نصب شده است.

روی سقف هم نواری نورانی نصب شده است. در کابین نیز از متریال باکیفیت و دست‌ساز سود برده تا این پیکاپ بتواند قیمت بالای خود را توجیه نماید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.