جیپ رانگلر روبیکان ۳۹۲ مدل ۲۰۲۱، گران‌ترین رانگلر تاریخ…

جیپ رانگلر روبیکان ۳۹۲ مدل ۲۰۲۱، گران‌ترین رانگلر تاریخ…

جیپ رانگلر روبیکان ۳۹۲ که ماه پیش معرفی شد اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد و قوی‌ترین رانگلر عرضه شده در بازار است. ظاهراً قیمت و مشخصات این خودرو مشخص شده هرچند خود جیپ به‌صورت رسمی آن را اعلام نکرده است.

یکی از اعضای فروم های رانگلر با انتشار اسکرین شاتی گفته که ۲۷X کد پکیج ۳۹۲ بوده و قیمت این رانگلر ۸ سیلندر نیز ۷۷۰۵۵ دلار اعلام شده است. اگر این خبر درست باشد روبیکان ۳۹۲ حدود ۳۵ هزار دلار گران‌تر از نسخه استاندارد رانگلر روبیکان خواهد بود. مدل پایه این خودرو نیز قیمت ۲۸۳۱۵ دلاری دارد.

رانگلر روبیکان ۳۹۲ نیروی خود را از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری همی مشترک با دیگر محصولات فیات-کرایسلر می‌گیرد که از جمله این خودروها می‌توان به گرند چروکی SRT، داج دورانگو و چلنجر و چارجر اشاره کرد. این پیشرانه قدرت ۴۷۰ اسبی و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری کرده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای و رکورد طی مسافت ۴۰۰ متر در ۱۳ ثانیه را ثبت می‌کند.

ارتفاع این خودرو ۵ سانتی‌متر بیشتر از رانگلر عادی بوده و ارتفاعش از سطح زمین به ۲۶ سانتی‌متر و میزان عمق غوطه‌وری آن نیز به ۸۲.۵ سانتی‌متر می‌رسد. روبیکان ۳۹۲ همچنین از تنظیمات ویژه سیستم تعلیق سود برده و به رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های ۳۳ اینچی بی اف گوودریچ مجهز است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به ورودی هوای کاربردی روی کاپوت، نشان‌های ۳۹۲ و چهار خروجی اگزوز اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.