جیپ رانگلر بروزر هونچو، هیولایی که نمی‌ترسد!

جیپ رانگلر بروزر هونچو، هیولایی که نمی‌ترسد!

با گفتن کلمه‌ی بروزر (Bruiser) اولین چیزی که به ذهنتان خواهد رسید احتمالاً صحنه‌های تیونینگ و آفرود رانگلر ۶ چرخ خواهد بود.

این موجود برجسته سال پیش در نمایشگاه سما حاضر بود و با استفاده از قطعات سفارشی زیاد به یک هیولای واقعی در آفرود تبدیل شده بود.

اما بروزر هم‌اکنون از مدل هونچو (Honcho) رونمایی کرده که اتفاقاً آن‌هم یک جیپ رانگلر است. تنها تفاوت واقعی این است که رانگلر بروزر هونچو همانند مرسدس G کلاس  ۴×۴ دارای دو اکسل است.

این خودرو در بحث آفرود واقعاً جدی بوده و البته از نمای رترویی سود می‌برد که شامل بخش جلوی کلاسیک، سپرهای فولادی، وینچ، محفظه بار سفارشی با رول بار یکپارچه، سیستم تعلیق جدید و ارتفاع زیاد از سطح زمین می‌باشد. بروزر هونچو همچنین دارای نوار نورانی محوری روی سقف، رینگ‌های جدید به همراه لاستیک‌های آفرود غول‌پیکر، سقف سخت جداشدنی و فضای ذخیره‌ای جدید بین صندلی‌های عقب است.

این موسسه دستی هم بر سر و روی قوای محرکه کشیده به گونه‌ای که خودروی موردبحث با دو پیشرانه عرضه می‌شود. اولین پیشرانه از نوع ۸ سیلندر LS3 ساخت جنرال موتورز بوده درحالی‌که خریداران خودروهایی با گشتاور زیاد و نسبتاً کم‌مصرف می‌توانند پیشرانه توربودیزل کامینز را انتخاب کنند. هر دو پیشرانه به‌روز شده‌اند و ظاهراً نسخه بنزینی قدرت ۵۰۰ اسب بخاری دارد درحالی‌که با انتخاب مشتری می‌توان قدرت آن را تا ۷۰۰ اسب بخار نیز رساند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.