جیپ رانگلر با طعم پیتزای بلغاری!

جیپ رانگلر با طعم پیتزای بلغاری!

به عنوان یک خودروی ۴×۴ واقعی، از جیپ رانگلر انتظار نمی‌رود که امکاناتی پرزرق و برق به منظور آسایش بیشتر سرنشینان داشته باشد، ولی برخی از صاحبان این خودرو از بعضی آپگریدها برای خودروی خود نیز استقبال می‌کنند. در این رابطه به بررسی خودروی جیپ رانگلر صحرا ۲۰۱۴ خواهیم پرداخت که اخیراً توسط گروه طراحی ویلنِر سفارشی سازی شده است.

اصلاحات این خودرو از نمای بیرونی خودرو شروع شد که این استودیوی بلغارستانی رینگ‌های ۱۷ اینچ معمولی این خودرو را با رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی جدید جایگزین و چراغ‌های LED، چراغ‌های مه شکن و چراغ‌های راهنمای عقب را همراه با دستگیره‌های درب از جنس کروم، جلو پنجره، آینه و درب باک جدید را به خودرو اضافه کرد.

تکنسین‌های ویلنِر بیشتر زمان خود را صرف طراحی داخلی خودرو نموده و فضای کابین آن را با استفاده از چرم و آلکانتارا برای روکش صندلی‌ها، درب‌ها، دسته‌ی فرمان و سطوح داشبورد به ترکیبی از دو رنگ مشکی و قرمز در آوردند. آن‌ها همچنین بخش‌های فلزی سقف را به رنگ مشک رنگ آمیزی کرده و جزئیاتی از جنس کروم به درب‌ها، دسته‌ی فرمان و خروجی‌های هوا در روب داشبورد اضافه نمودند.

پس از پایان کارهای طراحی، مهندسین استودیو خروجی نرم افزار موتور ۲.۸ لیتری دیزل آن را از ۱۹۷ اسب بخار نیرو و ۴۶۰ نیوتون بر متر گشتاور به ۲۵۷ اسب بخار و ۵۵۸ نیوتون بر متر افزایش دادند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.