جیپ به دنبال تبدیل شدن به سبزترین شاسی‌بلند ساز دنیا

جیپ به دنبال تبدیل شدن به سبزترین شاسی‌بلند ساز دنیا

جیپ می‌خواهد طی حرکتی که با همکاری پژو-سیتروئن انجام خواهد شد به سبزترین برند شاسی‌بلند ساز دنیا تبدیل شود.

رئیس جیپ در مصاحبه با اصحاب رسانه گفته که این خودروساز به برندی سبز تبدیل خواهد شد. البته درحالی‌که بسیاری از خودروسازان تنها راه دست‌یابی به اهداف آلایندگی را استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده می‌دانند رئیس جیپ گفته که گشتاور بالای چنین پیشرانه‌هایی می‌تواند به بهبود توانایی‌های آفرود شاسی بلندهای این برند کمک کند.

در واقع او گفته که رانگلر ۴xe جدید تنها با استفاده از حالت الکتریکی خود توانسته در کوه‌های نوادا عملکرد درخشانی داشته باشد.

رئیس جیپ گفته است:

آنچه مهم است تبدیل کردن محصولات ما به تواناترین و جذاب‌ترین محصولات تاریخ جیپ است. رانندگی بی‌صدا به همراه گشتاور بیشتر و شتاب گیری استثنایی همخوانی فوق‌العاده‌ای با ما دارد. جیپ و الکتریکی سازی با یکدیگر هماهنگ هستند. هدف ما این است که به سبزترین برند شاسی‌بلند دنیا تبدیل شویم.

جیپ با کمپین تبلیغاتی جدید خود هدف خود را اعلام کرده است. این تبلیغات جدید مشابه تبلیغات مزیت‌های الکتریکی سازی رنگید و کامپس در اروپا می‌باشد.

اما از رئیس جیپ درباره مزیت‌های ادغام فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن پرسیده شده و او اشاره‌ای به جزئیات نداشته است. البته او گفته که پتانسیل‌های زیادی در این بین وجود دارد.

مرد شماره یک جیپ افزوده است:

بسیار واضح است که جیپ از این ادغام سود زیادی خواهد برد. به وضوح پلتفرم‌های زیادی از نظر کاهش هزینه‌ها و… وجود دارد. فرصت‌های زیادی در این بین وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.