جیپ اثبات‌کننده محبوبیت آمریکایی‌ها در ژاپن!

جیپ اثبات‌کننده محبوبیت آمریکایی‌ها در ژاپن!

خودروهای آمریکایی هرگز در ژاپن از محبوبیت بالایی برخوردار نبوده‌اند اما جیپ به نوعی توانسته طرفداران نسبتاً زیادی در این کشور دست‌وپا کند و خودروهای خود را در تعداد رکوردشکنی به فروش برساند.

در ۸ ماهه اول سال ۲۰۱۷ جیپ توانسته ۶۳۴۴ دستگاه خودرو تحویل مشتریان ژاپنی دهد. اگرچه این میزان فروش در مقایسه با فروش جیپ در خود آمریکا ناچیز است اما بسیار بیشتر از فروش دیگر خودروساز آمریکایی در ژاپن است. در حقیقت شورولت تنها توانسته ۳۷۳ دستگاه خودرو را در سه‌ماهه اول سال بفروشد درحالی‌که این آمار برای کادیلاک برابر با ۳۲۷ خودرو است!

در ۸ سال گذشته محبوبیت جیپ در ژاپن افزایش یافته است. در سال ۲۰۰۹ شاهد فروش کمتر از هزار دستگاهی جیپ در این کشور آسیایی بودیم درحالی‌که فروش جیپ به لطف عرضه رنگید به ۹۳۸۸ دستگاه در سال ۲۰۱۶ رسیده است. گروه فیات-کرایسلر امیدوار است امسال به فروش ۵ رقمی دست یابد و به لطف عرضه کامپس و رانگلر جدید انتظار می‌رود فروش این کمپانی در سال‌های آتی بیشتر هم بشود.

مدیر ارشد فیات-کرایسلر در ژاپن که درباره موفقیت جیپ در این کشور سخت می‌گفت به این نکته اشاره داشت که کلید موفقیت در این بازار تولید خودروهایی مطابق با نیازهای ژاپنی‌ها است. او گفت:

ما باید سرمایه‌گذاری کرده و کارهای مهندسی زیادی انجام دهیم اما فکر می‌کنم این کار ارزشش را دارد. این‌ها چیزهایی هستند که کار ما را سخت‌تر و هزینه‌بر می‌کنند اما آیا بیهوده هستند؟ به نظر من نه! آیا این کارها در ژاپن نتیجه نداده‌اند؟ نه.

موفقیت جیپ در ژاپن در زمان جالبی رخ داده زیرا دونالد ترامپ می‌خواهد خودروهای آمریکایی زیادی در این کشور فروخته شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.