جینگ، کراس‌اوور جدید رووی با طراحی الهام گرفته از نهنگ

جینگ، کراس‌اوور جدید رووی با طراحی الهام گرفته از نهنگ

شرکت چینی رووی در نمایشگاه شانگهای کراس‌اوور جدیدی بنام جینگ را معرفی کرده است. این خودرو یک کانسپت نزدیک به تولید است که پیش‌نمایشی از کراس‌اوور آیندهٔ رووی محسوب می‌شود. جینگ (Jing) در زبان چینی به معنای نهنگ است و طراحی این کراس‌اوور جدید نیز با الهام از این حیوان عظیم‌الجثهٔ دریایی شکل گرفته است. بارزترین مصداق این موضوع، جلوپنجرهٔ جینگ است که شبیه به دهان نهنگ بوده و به‌طور خاص، سیستم فیلتر غذا در دهان نهنگ‌های بی‌دندان را تداعی می‌کند.

در جلوی جینگ اما غیر از این جلوپنجرهٔ منحصربه‌فرد، دی‌لایت‌های بومرنگ شکل و چراغ‌های اصلی اسپرتی هم جلب‌توجه می‌کند. سقف و ستون‌های مشکی‌رنگ، دستگیرهٔ مخفی درها، روکش‌های مشکی‌رنگ در پایین بدنه و رینگ‌های ستاره‌ای هم از ویژگی‌های پروفیل جانبی این خودرو هستند. در عقب جینگ نیز چراغ‌ها طراحی منحصربه‌فردی دارند زیرا از یک نوار سراسری باریک در بالا و دو بخش عمودی مجزا در طرفین تشکیل شده‌اند. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های ظاهری قابل‌توجه این کراس‌اوور جدید چینی هم می‌توان به سقف شیب‌دار کوپه مانند، اسپویلر روی سقف و دو سر اگزوز در زیر سپر اشاره کرد.

به گفتهٔ رووی، این خودرو به‌عنوان اولین محصول سری جدید رووی، مسئولیت تسریع فرایند بازجوان‌سازی، شخصی‌سازی و ارتقاء این برند را بر عهده خواهد داشت. گفته شده نسخهٔ تولیدی جینگ بسیار شبیه به این کانسپت خواهد بود و انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده به بازار چین عرضه شود که این یعنی باید به‌زودی شاهد معرفی آن باشیم. این کراس‌اوور جدید با پیشرانه‌های بنزینی و پلاگین‌هیبریدی ارائه خواهد شد درحالی‌که یک نسخهٔ تمام الکتریکی هم برای آن در نظر گرفته شده که از طریق زیربرند R رووی عرضه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.