جیلی و معرفی کراس‌ اوور ارزان‌قیمت الکتریکی جئومتری EX3

جیلی و معرفی کراس‌اوور ارزان‌قیمت الکتریکی جئومتری EX3

زیر برند جئومتری که توسط جیلی چین در سال ۲۰۱۹ تأسیس شده، از مدل کاملاً جدید EX3 رونمایی کرد. یک بچه SUV تمام الکتریکی که با قیمت اولیه بسیار جذاب ۹۲۰۰ دلار در دسترس خواهد بود و آن را به مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروی برقی ۵ نفره بازار تبدیل می‌کند.

جئومتری EX3 خودرویی با طراحی شیک است. چراغ‌های جلوی آن یادآور پژو ۳۰۸ بوده و جلوپنجره‌ای با خطوط عمودی دارد که بیشتر آن‌ها بسته هستند. تزئیناتی به رنگ سبز در بالای جلوپنجره و روف‌بار سقف به چشم می‌خورند. طول این خودرو ۴ متر، عرض آن ۱.۷۶ متر و ارتفاعش ۱.۵۷ متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲.۴۸ متر است. بنابراین با کراس‌اووری کامپکت طرفیم.

باوجود ابعاد جمع و جور، به نظر نمی‌رسد EX3 از نظر فضا کمبودی داشته باشد. جئومتری این خودرو را دارای کابینی جادار که فضای کافی و راحت برای پنج سرنشین دارد، معرفی کرده و در مجموع ۲۶ محفظه نیز برای قرار دادن اشیای مختلف در آن پیش‌بینی شده‌اند. فضای بار نیز ۵۰۰ لیتر بوده که با تا کردن صندلی‌های عقب به ۱۰۵۰ لیتر افزایش می‌یابد.

داشبورد برای یک خودروی ارزان‌قیمت، نسبتاً مدرن به نظر می‌رسد. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی  دیجیتال برای راننده و یک نمایشگر لمسی ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی درنظر گرفته شده‌اند. روکش‌های مشکی و آبی رنگ با تزئینات فلورسنت و مواد جیر مانند ترکیب شده‌اند تا فضایی دل‌نشین و شاد ایجاد کنند.

EX3 مجهز به یک موتور الکتریکی ۹۵ اسبی و ۱۸۰ نیوتن متری است. این قدرت و گشتاور با خودروهای هم‌کلاس بنزینی برابری می‌کند. باتری ۳۷.۲۳ کیلووات ساعتی که با خنک‌کننده مایع عمل می‌کند می‌تواند در استاندارد NDEC چین، بردی ۳۲۲ کیلومتری را فراهم سازد. بعلاوه اینکه می‌توان با کمک شارژرهای پرسرعت DC در کمتر از ۳۰ دقیقه باتری‌ها را از حالت خالی تا ۸۰ درصد شارژ کرد که با این میزان شارژ هم می‌توان ۲۵۰ کیلومتر مسافت را طی کرد.

جئومتری EX3 در ابتدا در چین و از طریق نمایندگی‌ها در ۲۰ شهر در دسترس خواهد بود اما هدف این است که در آینده به سایر بازارها نیز صادر شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.