جک ۳۳۰، نسخه الکتریکی J5

جک ۳۳۰، نسخه الکتریکی J5

تکنولوژی خودروهای برقی در چین پیشرفت بسیار سریعی را در این سال‌ها شاهد بود، اما متأسفانه طراحی این خودروها همچنان غیرجذاب، عجیب و غریب و خلاصه زشت باقی مانده است. با این وجود، این روزها تغییرات آهسته‌ای به چشم می‌خورند و ما شاهد ارائه طرح‌های درخوری از سوی برخی از سازندگان چینی هستیم. یکی از این کیس‌های جذاب را هم در حال حاضر می‌توان سدان جک ۳۳۰ دانست. این خودرو در ظاهر، از فرمی تیز، شسته‌ورفته و اسپرتی بهره می‌برد و چرخ‌های آن به‌راستی از استایلی اسپرت برخوردارند.

جک ۳۳۰ بر مبنای خودروی بنزینی جک HEYUE تکوین و توسعه یافته است. بهای جک HEYUE در حال حاضر از ۶۲,۸۰۰ یوآن (۹,۵۰۰ دلار) آغاز شده و این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با توانی معادل ۱۱۳ اسب بخار مجهز است (جک HEYUE همان خودروی نام آشنای جک J5 است که چند سالی است در ایران مونتاژ می‌شود).

نمای اسپرت در سپر عقب جک ۳۳۰ نیز تکرار شده است و همچنین، یک آرم مشکی بزرگ JAC هم در میانه درب صندوق عقب آن جای گرفته است. نشان “۳۳۰”هم در قسمت پایین سمت راست درب صندوق عقب دیده می‌شود. همچنین آرم دیگری هم در سمت چپ نشان EV نصب شده که البته به صورت تار بوده و واضح نیست. احتمالاً این آرم مربوط به نام جدیدی است که کمپانی جک برای نسل جدید خودروهای الکتریکی خود در نظر گرفته است، خودروهایی که تاکنون اخباری از آنها شنیده‌ایم.

جک ۳۳۰ از یک پیشرانه برقی نیرو می‌گیرد که توان خروجی آن ۱۴۴ اسب بخار بوده و قادر است ماکزیمم سرعتی معادل ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت و بُردی برابر با ۳۳۰ کیلومتر را برای این سدان شرقی مهیا کند که البته چنین ارقامی برای این کلاس بد هم نیستند. جک ۳۳۰ در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی روانه بازار چین خواهد شد و بهای فروش آن با احتساب یارانه‌های مرتبط، تنها ۷۰,۰۰۰ یوان (۱۰,۵۰۰ دلار) خواهد بود.

منبع: CARNEWSCHINA.COM

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.