جولان خودروی تست بوگاتی در جهنم سبز

جولان خودروی تست بوگاتی در جهنم سبز

باز هم نوربرگرینگ و باز هم بوگاتی. عکاسان سمج کانال اینستاگرامی DCN Carphotography، تصاویری از یک خودروی تست شیرون شکار کرده‌اند که در پیست معروف نوربرگرینگ، جولان می‌دهد.  با اینکه چیز زیادی از این نگاره معلوم نیست، لااقل مطمئنیم که بوگاتی خیالی در سر می‌پروراند. شیرون مشکی‌رنگ تصویر، چراغ‌های عقبی متفاوت داشته و تجهیزاتی شبیه به سنسور یا وسایل اندازه‌گیری بر روی شیشه پشت آن، جا خوش کرده‌اند. عجیب‌تر اینکه در این خودرو خبری از نشان بوگاتی نمی‌بینیم. می‌پرسید چرا عجیب؟ چون که هرکس با اندک دانش خودرویی، این وسیله را چیزی جز شیرون نمی‌نامد.

همان‌گونه که پیش‌تر اشاره شد، مدتی است که نام کمپانی فرانسوی و این پیست معروف با هم گره خورده‌اند. دلیل آن شاید، دیوو باشد. همین چند وقت پیش بود که با تیزری از هایپر کار “جدید” بوگاتی، آدرنالین در رگ‌های عاشقان سرعت جوشیدن گرفت. دیوو که به احتمال زیاد نسخه‌ای بهبود داده شده از برادر بزرگ‌تر خود، شیرون، خواهد بود؛ شاید به جای ارائه سرعت‌های دیوانه‌وار تنها به هندلینگ مثال‌زدنی خود بسنده کند. از آنجا که ذات تیزر با دادن اطلاعات زیاد بیگانه است، دانش چندانی از دست پخت جدید فرانسوی‌ها موجود نیست؛ اما می‌دانیم که این ابر خودرو رژیم گرفته و در عین حال با پکیجی آئرودینامیکی برای تولید نیروی رو به پایین زیاد همراه شده است. همه شواهد و قرائن حاکی از هیولایی است که پیچ ها را برای صبحانه نوش جان کرده و دل عاشقان بی‌پول خودرو را به آتش می‌کشد. حال که صحبت از پول شد، بد نیست بدانیم که هر یک از ۴۰ دیوو تولیدی، ۶ میلیون دلار ناقابل از خریدار طلب می‌کند.

مطمئناً یکی از مهم‌ترین دلایلی که کمپانی بنا نهاده شده به دست اتوره بوگاتی، جهنم سبز را برای تست برگزیده، پیچ و خم بی شمار این پیست است. به علاوه، با اینکه تغییر آئرودینامیکی ملموسی در خودروی آزمایشی مذکور نمی‌بینیم، بعید نیست که این بار قطعاتی چون سیستم تعلیقی تازه و یا دیگر قطعات مکانیکی، از جمله جعبه دنده‌ای نو برای کمک به شتاب خودرو، در حال گذراندن مراحل تست خود باشند. با این همه، تمامی این تغییرات به کاهش سقف سرعت تا ۳۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد انجامید.

آیا بوگاتی در اندیشه ثبت رکورد سرعتی  برای خودروهای تولیدی در پیست نام آشنای ژرمن است؟ پس از اینکه پارسال کوئنیگزگ رکورد شتاب ۰ تا ۴۰۰ کیلومتر و سپس رسیدن به حالت سکون و همچنین سقف سرعت ۴۴۶.۹۷ کیلومتر بر ساعت را همراه با غرور بوگاتی در نوردید، از حمله این شرکت به پیست نباید متعجب شد.

motor1

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.