جولان ب‌ام‌و M5 CS در پیست، هشدار به رقبا!

جولان ب‌ام‌و M5 CS در پیست، هشدار به رقبا!

ب‌ام‌و سازنده برخی از خودروهای اسپرت و واقعاً سریع بوده و قبلاً نیز با طیفی از محصولات M خود مرزهای پرفورمنس در کلاس‌های گوناگون را جابجا کرده است. جدیدترین عضو خانواده M ب‌ام‌و، M5 CS جدید است. این هایپر سدان عنوان سریع‌ترین و قوی‌ترین ب‌ام‌و تولیدی را یدک می‌کشد و حرف‌های زیادی هم برای گفتن دارد. خبر معرفی این خودرو در میدونی را خوانده‌اید اما M5 CS در جاده چگونه است؟ باواریایی ها در ویدئوی جدیدی که منتشر کرده‌اند عملکرد سدان سریع خود در دنیای واقعی را نیز به رخ کشیده‌اند.

کانور دِ فیلیپی راننده ب‌ام‌و در این ویدئو اولین M5 CS تولیدی برای بازار آمریکا را به پیست می‌برد. او سریعاً به قدرت و گشتاور و همچنین چابکی بیشتر خودرو نسبت به M5 استاندارد اشاره می‌کند. او همچنین به تأثیر استفاده از متریال روی تجربه رانندگی اشاره داشته و می‌گوید:

فرمان آلکانترایی و صندلی‌های سطلی و اسپرت باعث شده‌اند M5 CS حس واقعی یک خودروی مسابقه‌ای را داشته باشد. اینکه متریال بکار رفته چه تفاوت‌هایی در یک خودرو ایجاد می‌کنند واقعاً شگفت‌انگیز است.

اما M5 CS در بطن خود چه چیزی را پنهان کرده است؟ زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی قرار گرفته که قدرت ۶۲۷ اسب بخاری داشته و البته به لطف استفاده از سقف، کاپوت، آینه‌بغل‌ها و اسپویلر عقب از CFRP و همچنین رینگ‌های سبک‌وزن و لاستیک‌های پیرلی پی زیرو کورسا چند کیلوگرمی سبک‌تر از نسخه استاندارد می‌باشد. دسته‌موتورهای سفت تر، ترمزهای کربن سرامیکی و سیستم تعلیق بازنگری شده نیز روی پرفورمنس این خودرو تأثیر مثبتی گذاشته‌اند. M5 CS شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای داشته و قیمت آن در آمریکا از ۱۴۲ هزار دلار شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.