جوان‌سازی میتسوبیشی لنسر با ماسک تولید محدود!

جوان‌سازی میتسوبیشی لنسر با ماسک تولید محدود!

میتسوبیشی لنسر را به یاد می‌آورید؟ بله این خودرو هنوز هم نفس می‌کشد و از سال ۲۰۰۷ تاکنون در یک فرم تولید می‌شود. این یک خودروی ابدی است بنابراین میتسوبیشی در حال تلاش برای زنده نگه داشتن خاطره‌ی آن در اذهان خریداران بوده و بدین ترتیب نسخه‌ی تولید محدود و سفارشی را در بازار خودروی آمریکا عرضه می‌کند.

لنسر لیمیتد ادیشن که در جایگاهی بالاتر از نسخه‌ی پایه‌ی ES قرار می‌گیرد به لطف جزئیات مشکی روی رینگ‌های ۱۶ اینچی، سقف و جلوپنجره و گلگیرها و آینه‌های جانبی از سایر مدل‌ها متمایز می‌شود. نشان لیمیتد ادیشن و سانروف جدید به همراه تریم جدید از دیگر شاخصه‌های این خودرو هستند.

داخل کابین شاهد پوشش مشکی و دوخت‌های قرمز در غربیلک فرمان، اهرم دنده، اهرم ترمزدستی، استراحت گاه دست و تریم درب هستیم. همچنین میدونی‌های آلومینیومی، پوشش مشکی سقف و ستون‌ها و سیستم صوتی با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو در این نسخه‌ی تولید محدود بکار رفته‌اند.

یکی از مدیران ارشد میتسوبیشی در آمریکای شمالی گفته است:

لنسر سنت طولانی‌مدت ارزش بی‌نظیر با بهایی جذاب را برای مشتریان ارائه داده بنابراین عرضه‌ی نسخه‌ای سفارشی و تولید محدود یک راه مناسب برای احترام گذاشتن به این خودرو است. با اضافه شدن جزئیات جدید به بدنه و تکنولوژی‌های تازه، لنسر لیمیتد ادیشن موردتوجه خریدارانی خواهد گرفت که به زیبایی اهمیت داده و از تجربه‌ی خودرویی ارتباطی لذت می‌برند.

میتسوبیشی لنسر لیمیتد ادیشن ۲۰۱۷ اواخر این ماه و با قیمت ۱۹۷۹۵ دلار به نمایندگی‌ها راه خواهد یافت و تا پایان مدل سال در دسترس خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 19 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.