جنگ کانورتیبل‌ها! فراری F8 اسپایدر در برابر پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت

جنگ کانورتیبل‌ها! فراری F8 اسپایدر در برابر پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت

تاکنون ویدئوهای زیادی اثبات کرده‌اند که پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ خودروی بسیار سریعی است. این خودرو یک‌بار نیسان GT-R نیسمو و آئودی R8 را شکست داده و نشان داده که پرچم‌دار غیر GT پورشه چه توانایی‌هایی دارد.

اما آیا ۹۱۱ توربو S به اندازه فراری F8 سریع است؟ با چند سیلندر و قدرت پیشرانه کمتر، ژرمن‌ها می‌توانند با اسب رقصان مارانللو برابری کنند؟

شانس اصلی ۹۱۱ توربو S به کشش عالی آن مربوط می‌شود که حاصل فعالیت سیستم چهار چرخ محرک است. این درگ به منظور نشان دادن اهمیت استفاده از سیستم چهار چرخ محرک برگزار شده و در یک‌طرف فراری F8 اسپایدر و در طرف دیگر هم پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت قرار گرفته‌اند.

پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی پورشه قدرت ۶۴۰ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها فرستاده شده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای را ایجاد می‌کند.

اما فراری F8 اسپایدر هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست. نیروگاه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی این خودرو با قدرت ۷۱۰ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری کاملاً آماده نشان می‌دهد. اگرچه گشتاور این پیشرانه اندکی کمتر از پورشه است اما وزن F8 اسپایدر هم کمتر از رقیب می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.