جنگ پورشه ۷۱۸ کیمن GTS، ب‌ام‌و M2 CS و مرسدس-ای‌ام‌جی A45 S در پیست

جنگ پورشه ۷۱۸ کیمن GTS، ب‌ام‌و M2 CS و مرسدس-ای‌ام‌جی A45 S در پیست

با وجود داشتن طراحی‌های متفاوت، ب‌ام‌و M2 CS، پورشه ۷۱۷ کیمن GTS 4.0 و مرسدس-ای ام جی A45 S پرفورمنس مشابهی در خط مستقیم ارائه می‌کنند اما کدام‌یک در پیست سریع‌تر است؟

ما می‌خواهیم این موضوع را کشف کنیم و AutoBildSportsCars آن‌ها را با استفاده از راننده‌ای باتجربه به پیست فرستاده است.

پیش از پیش‌بینی برنده بیایید نگاهی به برگه مشخصات فنی هر خودرو بیندازیم. پورشه از طراحی پیشرانه وسط و دیفرانسیل عقب استفاده کرده است. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۳۹۴ اسب بخار و گشتاور ۴۱۸ نیوتون متر می‌باشد. با همکاری یک گیربکس ۶ سرعته دستی، ۷۱۸ کیمن GTS 4.0 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۹۳ کیلومتر در ساعتی را ثبت می‌کند.

اما ب‌ام‌و M2 CS از طراحی پیشرانه جلو استفاده کرده و پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی آن قدرت ۴۴۴ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه همکاری کرده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴ و ۳.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعتی را بر جای می‌گذارد.

نهایتاً هم به مرسدس-ای ام جی A45 S با پلتفرم چهار چرخ محرک می‌رسیم که پادشاه مگا هاچبک بها بوده و نیروگاه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی آن با قدرت ۴۱۵ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری خودنمایی می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها منتقل شده و شتاب ۳.۸ ثانیه‌ای و سقف سرعت ۲۷۰ کیلومتر در ساعتی را ارائه می‌کند.

خب با این تفاسیر به نظر شما کدام‌یک از این سه خودرو می‌تواند پادشاه پیست باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.