جنگ فراری و پورشه در تاپ گیر

جنگ فراری و پورشه در تاپ گیر

چالش‌های تاپ گیر برای هیجان‌انگیز بودن نیازی به تبلیغ چشمگیر ندارند. این چالش ویژه نیز تمامی آنچه که انتظار داریم را برآورده می‌کند: ریسک، جایزه، خطر، رقابت، هیجان و ارزش آموزشی.

مت لبلانک و کریس هریس در ابتدای یک باند فرودگاهی حضور دارند و پشت فرمان دو خودروی اسپورت سرشناس قرار گرفته‌اند: پورشه پانامرا اسپورت توریسمو و فراری GTC4Lusso. در انتهای باند فرودگاه هم اقیانوس قرار دارد. هدف این چالش چیست؟ رسیدن به حداکثر شتاب ممکن قبل از فشار دادن ترمز. بازنده خودرویی است که کندتر می‌باشد.

مت لبلانک با فراری خود از نظر پرفورمنس مزیت بیشتری داشته و حداقل روی کاغذ که این‌گونه است. البته مهارت و شجاعت راننده هم فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفت. چه کسی دیرتر ترمز خواهد کرد؟!

فراری قبل از اینکه ترمز کند به سرعت ۲۸۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد و چند متری تا انتهای باند فاصله دارد. نتیجه‌ای که لبلانک با فراری به دست آورده واقعاً احساس‌برانگیز است.

حالا نوبت کریس هریس است که با پانامرا اسپورت توریسمو خودی نشان دهد. او از ویژگی اوربوست پانامرا استفاده می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود قدرت خودرو تا ۲۰ ثانیه بیشتر شود که در این مورد بیش از حد نیاز است.

البته این قدرت اضافی هم در برابر فراری بکار نمی‌آید. پورشه قبل از آنکه هریس ترمز کند به سرعت ۲۶۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد که پایین‌تر از فراری قرار می‌گیرد.

اگرچه هریس و لبلانک موافق این موضوع هستند که هریس دیرتر ترمز کرده اما خب فراری هنوز هم سریع‌تر بوده و برنده‌ی این چالش محسوب می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.