جنگ شتابی ب‌ام‌و M5، مرسدس E63 S، پورشه پانامرا توربو S و کادیلاک CTS-V

جنگ شتابی ب‌ام‌و M5، مرسدس E63 S، پورشه پانامرا توربو S و کادیلاک CTS-V

دار و دسته سوپر سدان های لوکس با عرضه نسل جدید ب‌ام‌و M5 کامل شده است. بدین ترتیب زمینه برای مقایسه‌های شتابی و جذابیت بین خودروهای توانای این کلاس فراهم شده است.

جدیدترین ویدئویی که دراین‌باره منتشر شده مربوط به اسپورت اتو است که M5 را در برابر رقبای قدر مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S، پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid و کادیلاک CTS-V قرار داده است.

این مجله آلمانی ویدئویی را منتشر کرده و در آن پشت آمپرهای هر چهار خودرو را در زمان تست شتاب گیری نشان داده است. بدین ترتیب کمی می‌توانیم بفهمیم قرار داشتن ۶۰۰ اسب بخار در زیر پای راست چه حسی دارد!

علیرغم اینکه اسپورت اتو هیچ عدد و رقمی را منتشر نکرده اما کاملاً واضح است که کدام خودرو سریع‌تر می‌تواند به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

حدس بزنید! پشت آمپرهای ب‌ام‌و M5 و مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S علاقه بیشتری به رسیدن به سرعت سه‌رقمی یاد شده داشته و سومین رتبه نیز به پورشه پانامرای هیبریدی می‌رسد. پانامرا توربو S E-Hybrid قوی‌ترین و همچنین سنگین‌ترین عضو این گروه می‌باشد. در رتبه آخر نیز کادیلاک قرار می‌گیرد. CTS-V تنها خودروی دیفرانسیل عقب این مقایسه است

اما انتخاب برنده قاطع بین دو محصول مرسدس و BMW کار سختی است. حتی نگاه به درگ های پیشین نیز نمی‌تواند این معما را به روشنی حل کند.

مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S قدرت ۶۱۲ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری داشته در حالی که قدرت و گشتاور ب‌ام‌و M5 به ترتیب ۶۰۰ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر می‌باشد. البته مرسدس بیش از ۱۰۰ کیلوگرم سنگین‌تر بوده بنابراین هر دو خودرو از نظر پرفورمنس خط مستقیم عملکرد واقعاً نزدیکی دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.