جنگ دود و باد! جدال M8 کامپتیشن، AMG GT R و R8 در پیست!

جنگ دود و باد! جدال M8 کامپتیشن، AMG GT R و R8 در پیست!

M8 کامپتیشن قوی‌ترین محصول تاریخ ب ام و است اما علیرغم داشتن چنین عنوان مهمی در زمره سوپرکارها قرار نمی‌گیرد. با این وجود M8 کامپتیشن عملکردی در حد بهترین سوپرکارها داشته و همواره لبخند بزرگی را روی لبان راننده می‌نشاند.

خب قوی‌ترین بیمر تاریخ می‌تواند نام های بزرگی را در خط مستقیم خط بزند زیرا فقط در عرض ۳.۱ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رساند. البته این شتاب به مدل کانورتیبل تعلق دارد. این هیولا از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری استفاده کرده و قیمت پایه ۱۵۵۵۰۰ دلاری دارد.

ما توانایی‌های این خودرو روی کاغذ را می‌دانیم اما در دنیای واقعی اوضاع چگونه خواهد بود؟ M8 کامپتشین کانورتیبل در پیست Lausitzring می‌تواند دو نمونه از سوپرکارهای روباز مشهور را شکست دهد؟ اتوبیلد این خودرو را در برابر مرسدس-ای ام جی GT R رودستر و آئودی R8 پرفورمنس اسپایدر قرار داده تا ببیند کدام‌یک از این سه خودرو در پیست سریع‌تر هستند.

پیش از تماشای ویدئو بیایید مشخصات فنی خودروها را مرور کنیم. GT R رودستر به نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی که خروجی ۵۷۷ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد مجهز بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای و قیمت ۱۸۹۷۵۰ دلاری دارد.

پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی آئودی R8 پرفورمنس اسپایدر قدرت ۶۱۱ اسبی و گشتاور ۵۷۹ نیوتون متری را تحویل خریداران اروپایی می‌دهد. این خودرو شتاب ۳.۱ ثانیه‌ای دارد. مدل آمریکایی R8 پرفورمنس اسپایدر خروجی ۶۰۲ اسبی و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متری داشته و ۲ دهم ثانیه سریع‌تر است. این خودرو قیمت پایه ۲۰۸۱۰۰ دلاری دارد.

نظر شما چیست؟ بیمر می‌تواند دو رقیب هم‌وطن را شکست دهد؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.