جنرال موتورز رندر بسیار جذاب برای کابین کامارو منتشر کرد

جنرال موتورز رندر بسیار جذاب برای کابین کامارو منتشر کرد

حساب کاربری رسمی استودیوی طراحی جنرال موتورز در اینستاگرام پر از هنرهای خیال‌انگیز است. برخی از طرح‌های منتشر شده واقعی هستند و برخی نیز جزئیات زیادی را از طراحی بدنه و کابین محصولات آتی و البته محصولات مفهومی نشان می‌دهند. این بار می‌خواهیم رندری از کابین شورولت را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم. اگرچه استودیوی طراحی جنرال موتورز هیچ اشاره‌ای به نام خودروی موردبحث نکرده اما فکر می‌کنیم این رندر می‌توانست متعلق به کابین نسل بعدی شورولت کامارو باشد.

دسته‌دنده موجود در کنسول مرکزی یکی از نشانه‌های درستی تفکر ماست. نسل هشتم شورولت کوروت فاقد چنین آپشنی بوده و سایر محصولات شورولت نیز با گیربکس دستی عرضه نمی‌شوند. آیا این رندر به نسل بعدی کوروت تعلق دارد؟ احتمال چنین چیزی بسیار پایین است زیرا این کابین فاقد جزئیات مرتبط با نسل کنونی محصول اسپرت شورولت بوده و از طرفی الهام گرفتن کامارو از کوروت منطقی به نظر خواهد رسید که از جمله این موارد می‌توان به داشبورد دیجیتال و فرمان دو پره اشاره کرد.

کنسول مرکزی این کابین از استراحت گاه دست سه‌گوش و نگه‌دارنده فنجان در سمت سرنشین سود می‌برد و این طراحی تقریباً مشابه نسل فعلی کاماروست. شیشه‌های نازک نیز چنین تشابهی دارند و اگر نگاهی دقیق به شیشه جلو داشته باشید پف روی کاپوت را نیز تشخیص خواهید داد. به همین خاطر چنین طرحی می‌تواند متعلق به نسل بعدی کامارو باشد که البته اگر به واقعیت بپیوندد ما را هیجان‌زده خواهد کرد. متأسفانه احتمال تولید نسل بعدی کامارو بسیار ضعیف است.

شایان ذکر است کامارو فعلاً به‌صورت رسمی بازنشسته نشده و هر بار که رسانه‌ها از شورولت درباره آینده این خودروی عضلانی پرسیده‌اند پاسخ روشنی دریافت نکرده‌اند هرچند نشانه‌ای از تولید نسل هفتم این خودرو در دست نیست. تولید نسخه برنامه ریزی شده Z/28 در سال ۲۰۱۹ لغو شد و از طرف دیگر نیز میزان فروش این خودرو هر سال کمتر شده است. فعلاً شایعاتی درباره پایان راه کامارو در سال ۲۰۲۴ به گوش می‌رسد؛ اما قطعاً قبل از خاتمه تولید کامارو شاهد معرفی نسخه‌ای سفارشی از این خودرو خواهیم بود. حدس می‌زنیم در سال ۲۰۲۳ برخی تغییرات در نسخه‌های مختلف این خودرو رخ دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.