جنرال موتورز خریدار احتمالی کمپانی AM جنرال

جنرال موتورز خریدار احتمالی کمپانی AM جنرال

جنرال موتورز می‌تواند یک‌بار دیگر با نام هامر یا HMMWV مترادف شود زیرا ظاهراً این خودروساز آمریکایی به خرید شرکت AM جنرال علاقه مند است.

بنا به گزارش میدونی و به نقل از رویترز، AM جنرال به فروش می‌رسد و به دنبال سرمایه‌گذاران بالقوه است. بسیاری از افراد معتقدند این شرکت می‌تواند توسط کمپانی‌هایی دفاعی همچون جنرال دینامیک، اوشکوش و BAE سیستم خریداری شود اما یکی از منابع مطلع گفته خودروسازانی همچون جنرال موتورز و فیات-کرایسلر هم شاید به خرید این خودرو علاقه نشان دهند.

اگرچه چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما جنرال موتورز تاریخچه ی قابل‌توجهی در بحث تجارت نظامی دارد. این شرکت بخش نظامی خود را در سال ۲۰۰۳ به کمپانی جنرال دینامیک فروخت اما اخیراً میزان فعالیت نظامی خود را افزایش داده است.

جنرال موتورز در چند سال اخیر اقدام به توسعه‌ی شورولت کلرادو ZH2 برای ارتش آمریکا کرده و با نیروی دریایی این کشور نیز برای تولید خودروهایی با تکنولوژی سلول سوختی در ارتباط بوده است. جنرال موتورز همچنین ساختار جهانی ساکت و کاربردی را سال پیش رونمایی کرده بود.

در همان زمان خبرهایی درباره برنامه‌ریزی جنرال موتورز برای تأسیس واحد نظامی جدید به گوس رسید. خرید AM جنرال قطعاً می‌تواند به این شرکت در پیشبرد اهداف خود کمک نماید.

اما شایعات علاقه فیات-کرایسلر به خرید AM جنرال خیلی قابل استناد نیستند ولی این شرکت‌ها سابقه همکاری با یکدیگر را دارند.

شایعات منتشر شده نشان می‌دهند AM جنرال ارزش بیش از ۲ میلیارد دلاری دارد. این مبلغی بسیار بزرگ است اما رویترز گفته قرارداد اخیر این شرکت با ارتش آمریکا می‌تواند ارزش ۸۰۰ میلیون دلاری داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.