جنرال موتورز به دنبال تجهیز تاهو، یوکان و اسکالید به پیشرانهٔ سوپرشارژ

جنرال موتورز به دنبال تجهیز تاهو، یوکان و اسکالید به پیشرانهٔ سوپرشارژ

به‌تازگی خانوادهٔ اس‌یووی‌های فول سایز جنرال موتورز به‌طور کامل نونوار شده‌اند. کادیلاک اسکالید، جی‌ام‌سی یوکان و شورلت تاهو همگی برای مدل ۲۰۲۱ با نسل کاملاً جدید به بازار آمده‌اند. این اس‌یووی‌های بزرگ با پیشرانه‌های بنزینی تنفس طبیعی V8 یا یک موتور کارآمد شش سیلندر توربودیزل به بازار عرضه می‌شوند اما حالا ممکن است یک گزینهٔ دیگر هم به این لیست اضافه شود. طبق گزارشی از موتورترند به نقل از منبعی که نامش فاش نشده، جنرال موتورز در حال بررسی ارائهٔ یک نسخهٔ سوپرشارژ برای هر سهٔ این اس‌یووی‌های فول سایز است.

این سوپرشارژر که در نمایندگی نصب می‌شود، می‌تواند ۲۰۰ اسب بخار به ۴۲۰ اسب بخار قدرت پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 اضافه کند؛ بنابراین اگر این گزارش صحت داشته باشد، مجموع قدرت این اس‌یووی‌های سوپرشارژ به بیش از ۶۰۰ اسب بخار خواهد رسید. در این صورت، تاهو در برابر رقبای بسیار قدرتمندی مثل جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک و دوج دورانگو هلکت قرار خواهد گرفت که هردو بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارند. در همین حال، اسکالید و یوکان هم به رقیبی برای خودروهایی مثل مرسدس GLS63 AMG تبدیل می‌شوند. البته باید توجه داشت که این یک اسکالید V کامل نخواهد بود هرچند که گفته می‌شود این گزینه هنوز روی میز است.

در این گزارش مشخص نشده که این سوپرشارژر ممکن است چقدر هزینه داشته باشد اما به گفتهٔ موتورترند، این نسخه ممکن است تنها آپشن پرفورمنس برای این سه اس‌یووی بزرگ نباشد زیرا احتمال ارائۀ یک پکیج پرفورمنس دوم نیز وجود دارد که شامل ترمزهای بزرگ‌تر و اصلاحاتی جزئی در سیستم تعلیق برای مطابقت با قدرت بیشتر می‌شود. البته هنوز هیچ‌کدام از این احتمالات قطعی نیستند و باید منتظر اظهارنظر رسمی جنرال موتورز بمانیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.