جنرال موتورز به دنبال تأسیس شبکه شارژ مختص خود

جنرال موتورز

یکی از معروف‌ترین ویژگی‌های تسلا دارا بودن شبکه شارژ محصولات خود در آمریکاست اما شاید به زودی یک رقیب دیگر وارد میدان شود.

بنا به گزارش CNN، جنرال موتورز و غول ساخت‌وساز بچل با همکاری یکدیگر هزاران جایگاه شارژ سریع خودروهای الکتریکی را در سراسر آمریکا خواهند ساخت. جزئیات زیادی در دست نیست اما گفته شده جنرال موتورز و بچل یک شرکت جدید را برای تأسیس این شبکه به وجود خواهند آورد.

جنرال موتورز ظاهراً از داده‌ها و دانش به دست آمده در زمینه تولید خودروهای الکتریکی برای تخمین بهترین مکان‌های تأسیس این جایگاه‌های شارژ استفاده خواهد کرد. بچل نیز مسئول مهندسی، ساخت و راه‌اندازی این جایگاه‌ها خواهد بود.

هنوز حرفی درباره‌ی مکان این جایگاه‌ها به میان نیامده اما مدیران جنرال موتورز اعلام کرده‌اند محدودیت زیادی در زمینه نزدیکی به بزرگراه‌ها وجود نخواهد داشت. معاون زیرساخت‌ها و شارژ خودروهای الکتریکی جنرال موتورز گفته است:

ما می‌خواهیم شارژرها را جایی بسازیم که بهترین تأثیر را روی مالکان خودروهای الکتریکی بگذارد و از این نظر محدودیتی وجود ندارد. من معتقدم در مناطق شهری گزینه‌های زیادی برای تأسیس این جایگاه‌ها وجود دارد.

مدیر جنرال موتورز خاطرنشان ساخته این خودروساز از داده‌های آن استار برای تشخیص مکان‌هایی که رانندگان معمولاً خودروهایشان را پارک می‌کنند استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد این جایگاه‌های شارژ در مناطقی همچون مراکز خرید و محل کار نصب خواهند شد.

اگرچه جنرال موتورز و بچل به دنبال تأسیس این شبکه شارژ هستند اما دیگر خودروسازان نیز ظاهراً برای سرمایه‌گذاری در این پروژه دعوت شده‌اند. البته هیچ‌یک از دو شرکت حاضر به تأیید این مسئله نشده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.