جنرال موتورز به خاطر شیوع گسترده گونه اومیکرون در CES 2022 شرکت نمی‌کند

جنرال موتورز به خاطر شیوع گسترده گونه اومیکرون در CES 2022 شرکت نمی‌کند

هنوز اوضاع عادی نشده است. از آنجایی گه گونه اومیکرون کرونا با شدت زیادی در حال گسترش است، شرکت‌های بیشتری قید حضور در رویداد تکنولوژی CES 2022 را می‌زنند. جدیدترین شرکتی که اعلام کرده در این رویداد حضور پیدا نخواهد کرد جنرال موتورز است. این خودروساز به دنبال استفاده از نمایشگاه الکترونیک و تکنولوژی به منظور معرفی شورولت سیلورادو الکتریکی جدید بود اما این کار صورت نخواهد گرفت. سخنگوی جنرال موتورز با انتشار بیانیه‌ای گفته که این خودروساز بجای حضور در CES روی فعالیت‌های دیجیتالی تمرکز خواهد داشت. در بیانیه رسمی این شرکت آمده است:

CES یک پلتفرم تکنولوژی مهم بوده و ما در حال برنامه‌ریزی برای ارائه اخبار مهم کمپانی از جمله معرفی شورولت سیلورادو الکتریکی هستیم

ماری بارا مدیرعامل جنرال موتورز نیز در این رویداد حضور نخواهد یافت. انتظار می‌رفت بارا با حضور در CES 2022 درباره برنامه‌های الکتریکی سازی جنرال موتورز سخنرانی کند. با این وجود سخنگوی این شرکت سریعاً تأکید دارد که چیز زیادی درباره رونمایی از سیلورادو الکتریکی تغییر نکرده و فقط مراسم معرفی آن به‌صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد.

او می‌گوید:

تمامی برنامه‌ها و زمان‌بندی معرفی محصولات ما پابرجا بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به سیلورادو اشاره کرد. تنها تغییر به عدم حضور فیزیکی ما و محصولاتمان در لاس‌وگاس مربوط می‌شود

علاوه بر جنرال موتورز، شرکت ویمو که در زمینه تکنولوژی خودران فعالیت می‌کند هم قید حضور در CES 2022 را زده است. همچنین دیگر شرکت‌های تکنولوژی همچون گوگل، اینتل و لنوو هم جزو غایبان بزرگ این رویداد خواهند بود. در کل ۴۲ شرکت کننده از حضور در CES 2022 انصراف داده‌اند اما با این وجود شاهد برگزاری این رویداد خواهیم بود و مقامات برگزار کننده گفته‌اند شرکت‌های غایب تنها ۷ درصد کل شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهند. برای حضور در CES تمامی بازدیدکنندگان می‌بایست واکسن و ماسک زده باشند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.