جمع ۱۰ هزار اسبی بوگاتی در گوودوود!

جمع ۱۰ هزار اسبی بوگاتی در گوودوود!

نام بوگاتی با اشرافیت، سرعت و اسب بخارهای زیادی مترادف است. به منظور حضور در فستیوال سرعت گوودوود، بوگاتی ۹۴۰۴ اسب بخار را روانه این رویداد کرده است.

این عدد باورنکردنی حاصل حضور ۸ خودروی ساخت این خودروساز بوده است. بوگاتی که فضای ۷۰۰ مترمربعی را در گوودوود به خود اختصاص داده مطمئناً توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند.

۶ دستگاه بوگاتی ویرون با پیشرانه‌های ۱۶ سیلندر ۸ لیتری عظیم خود اعلام حضور کرده‌اند. در میان این مدل‌های گران‌قیمت نسخه‌های فوق‌العاده‌ای چون نمونه پروتوتایپ متعلق به سال ۲۰۰۵، مدل آلومینیوم و کربنی Pur Sang، مدل ۱۲۰۰ اسب بخاری سوپر اسپورت نسخه‌ی رکورد جهانی و مدل گرند اسپورت Vitesse به چشم می‌خورند. مدل آخری رکورددار سریع‌ترین رودستر دنیا می‌باشد.

اما جدای از حضور پرقدرت ویرون ها، مدل جدید شیرون نیز بزرگ‌ترین شرکت‌کننده انفرادی از نظر قدرت خروجی است. پیشرانه ۱۵۰۰ اسب بخاری این خودرو باعث می‌شود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۲.۵ ثانیه ثبت شود. حداکثر سرعت شیرون به‌صورت الکترونیکی به ۴۲۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

خریداران ثروتمند شیرون قبلاً دست به کار شده بودند و ۱۸۰ سپرده برای این خودرو حتی قبل از آنکه مشخصاتش اعلام شود دریافت شده بود. ظاهراً یک مشتری تعداد ۶ دستگاه از شیرون ۳ میلیون دلاری را سفارش داده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.