جزئیات نسخه‌ی قدرتمندتر پژو ۳۰۰۸

پژو ۳۰۰۸

مدیران پژو تأیید کرده‌اند که نسخه‌ی هیبریدی قدرتمندتر کراس اوور ۳۰۰۸ در سال ۲۰۱۹ و با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری از راه خواهد رسید.

این خودرو همان GTi که ما می‌شناسیم نیست اما یکی از قدرتمندترین شاسی بلندهایی خواهد بود که این برند رده میانی به فروش می‌رساند؛ و البته همان‌گونه که گفتیم انتظار نشان GTi را نداشته باشید.

این خودروساز فرانسوی قبلاً برنامه‌های خود برای تولید مدل پلاگین هیبریدی ۳۰۰۸ را اعلام کرده بود اما مدیر تولید پژو جزئیات بیشتری را از استراتژی تکنولوژی هیبریدی این شرکت ارائه کرده است: “من می‌توانم به شما بگویم که این تکنولوژی پلاگین هیبریدی با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری بنزینی THP در دسترس خواهد بود. ترکیب پیشرانه‌ی بنزینی و واحد الکتریکی باعث ایجاد قدرت خروجی حدود ۳۰۰ اسب بخاری خواهد شد.”

این خروجی احتمالاً پژو ۳۰۰۸ را سریع‌تر از هر رقیب رده میانی خواهد کرد و نزدیک قدرت مورد انتظار سئات آتکا کوپرا خواهد بود. انتظار می‌رود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو حدود ۶ ثانیه و سقف سرعت آن در حدود ۲۴۰ کیلومتر در ساعت باشد.

مدیر ارشد پژو اضافه کرده نیروی قوای محرکه‌ی ۳۰۰۸ به هر چهار چرخ فرستاده خواهد شد:

ما پیشرانه‌های الکتریکی را روی اکسل عقب قرار داده‌ایم بنابراین شما سیستم چهار چرخ محرکی خواهید داشت که بسیار کاراست.

مدیر پژو به اتواکسپرس گفته که نسخه‌های پلاگین هیبریدی بیشتری در چند سال آینده ارائه خواهند شد. او گفت: پژو ۳۰۰۸ با تکنولوژی یاد شده در سال ۲۰۱۹ از راه می‌رسد و سپس ما این تکنولوژی را برای تمامی محصولاتمان توسعه خواهیم داد.

در همان سال پژو ۲۰۸ تمام الکتریکی با قدرت و برد رقابتی برای رویارویی با رنو Zoe معرفی خواهد شد.

علیرغم خروجی بالای پژو ۳۰۰۸ پلاگین هیبریدی، مدیر پژو ادعا کرده برنامه‌هایی برای ارائه‌ی این خودرو با نشان GTi وجود ندارد:

این خودروی هیبریدی یک مدل اسپورت است اما نشان Gti بیشتر برای هاچبک های کوچک بکار می‌رود. ما می‌توانیم بجای آن از نشان GT استفاده کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.