جزئیات مربوط به جیپ رانگلر مدل ۲۰۱۸

جزئیات مربوط به جیپ رانگلر مدل ۲۰۱۸

پس از ملاقات خصوصی و محرمانه بین فیات کرایسلر و برخی نمایندگی‌های شاخص جیپ، اطلاعات جدیدی درباره رانگلر ۲۰۱۸ جدید منتشر شده است. برخی از جزئیات مربوط به این خودرو از قبیل آپشن های قوای محرکه در رسانه‌ها فاش شده است.

انتظار می‌رود جیپ رانگلر جدید در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی شود و اولین نسخه‌های آن در ماه دسامبر وارد نمایندگی‌ها شود.

ظاهراً نسل جدید رانگلر با پیشرانه ۲ لیتری توربوی بنزینی در دسترس خواهد بود. این پیشرانه به‌صورت استاندارد به گیربکسی اتوماتیک متصل خواهد بود. جیپ همچنین نسخه به‌روز شده‌ی پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار را ارائه خواهد کرد. این پیشرانه با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک قابل سفارش خواهد بود. از اواخر سال ۲۰۱۹ نیز یک پیشرانه دیزلی در دسترس مشتریان خواهد بود.

طبق خبر منتشر شده، دیگر ویژگی‌های نسل جدید رانگلر عبارت‌اند از سقف سخت با عملکرد برقی، سیستم استارت/استاپ در مدل‌های مجهز به پیشرانه ۳.۶ لیتری، لاستیک‌های ۳۳ اینچی برای مدل‌های روبیکان و فاصله بیشتر بین محورها برای مدل‌های چهار درب.

لیست تأیید نشده رنگ‌های این خودرو نیز شامل سفید، مشکی، کریستال گرانیت، نقره‌ای، آبی، نارنجی، قرمز و زرد می‌باشند. نهایتاً باید به این نکته اشاره کنیم که اکثر قطعات افترمارکتی نسل فعلی رانگلر با نسل جدید نیز همخوانی خواهند داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.