جزئیات شخصی‌سازی فوق‌العاده بوگاتی دیوو

جزئیات شخصی‌سازی فوق‌العاده بوگاتی دیوو

بوگاتی آماده‌ی تحویل اولین نمونه‌های دیوو به مشتریان می‌شود و البته اعلام کرده بیش از دوسوم مصرف‌کنندگان تصمیم گرفته‌اند هایپرکار تولید محدود خود را شخصی‌سازی بکنند.

اگرچه اکثر خودروها فقط با آپشن های کارخانه‌ای عرضه می‌شوند اما مدیر فروش بوگاتی می‌گوید تقریباً تمامی آرزوهای خریداران دیوو به واقعیت تبدیل شده است.

از آنجایی که آپشن های این خودرو محدودیتی نداشته بنابراین مشتریان به مولشایم سفر کرده‌اند تا به تولید خودروی خود کمک کرده باشند. به عنوان بخشی از این فرایند، طراح و تکنسین بوگاتی به مشتریان کمک کرده‌اند تا خودروی خود را پیکربندی نمایند.

اما مدیر بوگاتی می‌گوید:

برخی مشتریان شاید دقیقاً بدانند که چه چیزی می‌خواهند؛ اما ما مشتریانی نیز داریم که جزئیات زیادی را به ما توصیه می‌کنند و ما روی پیشنهادهای آن‌ها کار می‌کنیم.

مدیر بوگاتی به برخی درخواست‌های شخصی‌سازی جالب همچون میراث خانوادگی، پرچم‌های ملی و یا لوگوی خودشان اشاره کرده است. برخی مشتریان همچنین خواهان این بوده‌اند که چرم کابین با کیف‌دستی یا کفش‌های آن‌هاست باشد.

اگرچه این کمپانی چیزی بیش از درخواست‌های یاد شده را انجام داده اما برخی محدودیت‌ها نیز وجود داشته است. این برند می‌گوید هرگونه درخواست مشتریان نباید تأثیری منفی روی ایمنی دیوو داشته و اینکه لوگوی بوگاتی را تغییر ندهد.

برای دیوو بعضی چیزها آسان‌تر بوده زیرا تمامی مشتریان این خودرو مالک حداقل یک دستگاه شیرون هم هستند؛ بنابراین تیم طراحی بوگاتی قبلاً ایده‌هایی درباره‌ی درخواست‌ها و سلایق مشتریان دارد.

البته اکثر مشتریان خواهان خودرویی منحصربه‌فرد هستند. به منظور پاسخگویی شایسته به این درخواست‌ها، رنگ بدنه دیوو کاملاً قابل شخصی‌سازی بوده و خریداران می‌توانند همه‌چیز از چرم کلاسیک گرفته تا چرم مدرن هماهنگ با رنگ بدنه را انتخاب کنند.

بوگاتی همچنین درخواست‌های غیرعادی‌تر همچون داشتن اثرانگشت کودک مالک روی پانل عقب را نیز انجام داده است. این خودروساز مشهور علاوه بر این شاهد درخواست کریستال هایی در کاکپیت و دوخت نام مالک روی پانل درب‌ها بوده است.

البته مشتریان می‌دانند که به واقعیت تبدیل‌ شدن این آرزوها نیازمند ماه‌ها زمان است. مدیر بوگاتی می‌گوید شاید تولید یک رنگ جدید ۴ ماه و چرم جدید ۹ تا ۱۲ ماه زمان ببرد.

بوگاتی می‌گوید سلایق مشتریان بسیار متفاوت بوده و آسیایی‌ها خواهان رنگ‌های غیرعادی هستند. اروپایی‌ها کمی محافظه‌کارتر بوده و آمریکایی‌ها و خاورمیانه‌ای‌ها نیز ترکیب رنگ‌های چشمگیر و برجسته را دوست دارند.

زیرمجموعه مشهور فولکس‌واگن اظهار می‌دارد هر مشتری دیوو به مدت بیش از یک سال با تیم طراحی شرکت همکاری می‌کند تا گزینه‌های مدنظرش اعمال شود.

این برند همچنین چهار نسخه سفارشی از این هایپرکار را که توسط مشتریان سفارش داده به نمایش گذاشته است. هر خودرو ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و نمونه‌ی نقره و آبی‌رنگ فوق‌العاده چشم‌نواز کار شده است.

استفان وینکلمن رئیس بوگاتی می‌گوید:

هر دستگاه از دیوو فوق‌العاده منحصربه‌فرد بوده و حد نهایی اشرافیت را نشان می‌دهد.

نیروگاه این خودرو از نوع ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو با قدرت ۱۴۷۹ اسب بخار بوده که باعث ایجاد حداکثر سرعت ۳۸۰ کیلومتر در ساعت می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.