جزئیات بیشتری از پیشرانه سری S آئودی

جزئیات بیشتری از پیشرانه سری S آئودی

همچنان باید منتظر Sهای جدید آئودی در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۱ بود اما با این حال آئودی جزئیات بیشتری از پیشرانه‌ درنظر گرفته شده برای این خودروها را منتشر کرده است . . . .

پیشرانه مورد بحث، موتوری هشت سیلندر خورجینی به حجم ۴ لیتر و با توربوهای دوگانه است.

 

این موتور، بلوکی آلومینیومی داشته و زاویه سیلندرهای قرار گرفته در آن نیز ۹۰ درجه خواهد بود. با درنظر گرفتن اینترکولرها برای تغذیه هوای مناسب موتور و همچنین سیستم اگزوز پیشرفته، آئودی معتقد است این پیشرانه کارایی را تا ۵% افزایش داده و میزان تلفات سوخت را در هر یک کیلومتر ما بین ۱۰ تا ۱۲ گرم کاسته است.

با توجه به سیستم Start/Stop نصب شده بر روی این سری خودروها، از میزان تولید CO2 در هر یک کیلومتر نیز تا ۲۴ گرم کاسته شده است.

همچنان که در گذشته نیز گفته شد، این پیشرانه برای سری S6 و S7 خواهد بود. در این مدل‌ها ، قدرت خروجی به ۴۱۴ اسب‌بخار و گشتاور نیز به ۵۵۰ نیوتن‌متر خواهد رسید. شتاب صفرتاصد هر دو مدل در حدود ۴.۸ تا ۴.۹ ثانیه اعلام شده است.

اما برای سری S8 ، اگر از این پیشرانه استفاده شود، با بهینه‌سازی‌های انجام گرفته بر روی آن، قدرت خروجی تا ۵۱۳ اسب‌بخار و گشتاور نیز تا ۶۵۰ نیوتن‌متر افزایش خواهد یافت. درحالیکه شتاب صفرتاصد این مدل به ۴.۲ ثانیه رسیده، حداکثر سرعت آن نیز در ۲۵۰ کیلومتربرساعت محدود شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.