جزئیات احتمالی شاسی‌بلند الکتریکی ب‌ام‌و iX

جزئیات احتمالی شاسی‌بلند الکتریکی ب‌ام‌و iX

ب‌ام‌و iNext یا iX قرار است به زودی وارد خط تولید شود. اگرچه ب‌ام‌و اشاره چندانی به جزئیات این کراس اوور تمام الکتریکی نکرده اما برخی رسانه‌ها جزئیات جالبی از آن به ویژه قیمتش را منتشر ساخته‌اند.

BMW بلاگ می‌گوید این خودرو احتمالاً به مرز قیمت ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید و به این ترتیب در بین محصولات گوناگون باواریایی ها جایگاه ممتازی خواهد داشت و از نظر قیمتی می‌توان آن را در محدوده نسخه پرچم‌دار ب‌ام‌و X5 ارزیابی کرد.

ب‌ام‌و X5 در نسخه M50i خود قیمت ۸۲ هزار دلاری داشته و البته انتظار می‌رود iX پرچم‌دار تکنولوژیک این خودروساز باشد و از قوای محرکه و ویژگی‌های پیشرفته‌ای سود ببرد.

البته باید در نظر داشت که iX اگرچه قیمت بالایی دارد اما در برابر رقبا وضعیت مطلوبی از این نظر خواهد داشت چراکه یکی از آن‌ها یعنی تسلا مدل X در نسخه پرفورمنس با بهای ۹۵ هزار دلاری عرضه می‌شود.

خب صحبت از تسلا شد و باید گفت طبق شنیده‌ها ب‌ام‌و iX با چندین گزینه برای شعاع حرکتی در دسترس خواهد بود که می‌تواند بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتر باشد. قدرت این خودرو نیز متفاوت خواهد بود و بنابراین انتظار می‌رود نسخه‌های گوناگونی از آن برای رقابت با تسلا مهیا شود.

همچون همیشه این اطلاعات تائید نشده را با دیده تردید می‌نگریم چراکه ژرمن‌ها هیچ واکنشی به آن نشان نداده و خودشان نیز چیزی را اعلام نکرده‌اند. ب‌ام‌و iX یا iNext چندین بار در زمان تست در مکان‌های گوناگون از جمله در نوربرگ رینگ دیده شده و احتمالاً در آینده نزدیک شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

BMW بلاگ می‌گوید رویداد دیجیتالی خاص این خودرو ماه آینده برگزار خواهد شد. قرار است تولید شاسی‌بلند الکتریکی ب‌ام‌و نیز تا ماه نوامبر ۲۰۲۱ آغاز شود و بنابراین جزئیات رسمی قیمت‌گذاری آن نیز چند ماه پیش از تولید منتشر خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.