جذاب‌ ترین امکانات بی ام و i7

جذاب‌ترین امکانات بی ام و i7

بی‌ام‌و i7 بی‌شک پیشرفته‌ترین و پرامکانات‌ترین محصولی محسوب می‌شود که تاکنون این شرکت آلمانی تولید کرده است؛ هر چند از آنجایی که خودروسازان همیشه درحال سبقت‌گرفتن از گذشته خود هستند، این پیشرفت نیز قابل توجیه است. با این همه، ویژگی‌های جدید این خودرو و فناوری‌های بی‌مانند به‌کاررفته در آن واقعا تحسین‌‌برانگیز به شمار می‌رود.

در ویدئویی جدید از کانال یوتیوب «CarExpert»، ویژگی‌های i7 به‌صورت عمیق موردبررسی قرار می‌گیرند؛ البته ممکن است از طریق مطلب میدونی با برخی از آن‌ها آشنایی داشته باشید. برای نمونه می‌توان به بازشدن تمام درها به‌وسیله کلید یا چراغ‌های کریستالی بالایی اشاره کرد که با هر بار روشن‌شدن خودرو، با نمایشی زیبا می‌درخشند تا ورود راننده را خوش‌آمد بگویند.

یکی از هوشمندانه‌ترین ویژگی‌هایی که در i7 و برادر بنزینی‌اش یعنی سری ۷ به کار رفته، کلید پنهان تنظیم خروجی هوای آن به شمار می‌رود که به کابین i7 چهره‌ای یکپارچه، تمیز و لوکس داده است. اگر به تصاویر کابین این خودرو توجه کرده باشید، متوجه می‌شوید که خبری از کنترل خروجی‌های هوا به‌شکل متداول آن نیست. تسلا نیز تلاش کرد تا همین ویژگی را در خودروهای خود جایگذاری کند پس آن‌ها را دیجیتال کرد تا سرنشینان از طریق نمایشگر مرکزی، آن‌ را کنترل کنند.

بی‌ام‌و برای پنهان‌کردن این کنترل‌ها از روشی هوشمندانه استفاده کرده و آن‌ها را زیر داشبورد قرار داده است؛ بنابراین خبری از سردرگمی‌‌های دیجیتال رابط‌کاربری تسلا نیست و کاربران همچنان از کلیدهای ساده فیزیکی استفاده خواهند کرد. بی‌ام‌و درحدی در پنهان‌کردن این کلیدها خوب عمل کرده که تا زمانی که این ویدئو را تماشا نکنید، از مکان آن مطلع نخواهید شد. البته این شرکت کنترل‎‌های سیستم تهویه  را مانند تسلا در نمایشگر خود قرار داده که عملی نابخشودنی و کاربرآزارانه به شمار می‌رود!

نمی‌شود از ویژگی‌های i7 سخن گفت و به نمایشگر بزرگ‌جثه ۳۱ اینچی با وضوح تصویر ۸K اشاره‌ای نکرد. این نمایشگر که یکی از جذاب‌ترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های موجود  بازار به شمار می‌رود، از بالای سر سرنشینان عقب باز می‌شود و محتوای دلخواهشان را به نمایش می‌گذارد.

اگر مایل هستید که درباره ویژگی‌های جذاب i7 بیشتر بدانید، بهتر است ویدئوی زیر را مشاهد کنید. مطمئن باشید که تک‌تک امکانات i7 که یکی از لوکس‌ترین و زیباترین محصولات کنونی این شرکت است، دنیایی از کنجکاوی را به همراه دارند. نظر شما درباره فضای داخلی این خودرو چیست؟ آیا بی‌ام‌و با افزودن این ویژگی‌ها توانسته است خود را به رقابت با مرسدس‌بنز کلاس S نزدیک کند؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.