جدیدترین سدان پژو در چین

جدیدترین سدان پژو در چین

اولین تصاویر از مدل جدید پژو ۴۰۸ که اواخر این هفته در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی می‌شود، منتشر شد. این خودروی فرانسوی در یک ویرایش اساسی تقریباً به نسل جدید خود رسیده است.

پژو ۴۰۸ جدید چهره‌ای مشابه با ۳۰۸ دارد اما با اندازه‌ای رشد یافته. چراغ‌های جلو و عقب با طراحی جدید و استفاده از LED و فرم منقار گونه در جلو و چنگال فرم در عقب، جذابیت خوبی ایجاد کرده‌اند. برخلاف مدل قبلی ۴۰۸، پژو برای این مدل از یک جلوپنجره استفاده کرده که با قابی کرومی در بر گرفته شده است. نورافکن‌ها و چراغ‌های روزتاب هم به زیبایی روی سپر قرار گرفته‌اند. طراحی آینه‌های جانبی، سقف با شیب ملایم و خطوط روی درها نیز قوی و پرتوان‌تر از آن چیزی است که در واقع از این خودرو انتظار می‌رود. حسن ختام این طراحی اروپایی، اگزوزهای ذوزنقه‌ای شکل در انتهای خودرو می‌باشند.

اندازه بزرگ‌تر بدنه در مدل‌های با فاصله بین دو محور کشیده‌تر، همراه با فضای کابین مناسب می‌تواند مشتریان مشکل‌پسندتری که به دنبال راحتی افزون‌تر هستند را راضی نماید.

در زیر هود حداقل دو انتخاب وجود دارد. یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو (THP) که می‌تواند ۱۶۷ اسب بخار نیرو تولید کند و یا موتور ۱.۸ لیتری با تنفس طبیعی که ۱۳۹ اسب بخار قدرت دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.