جدیدترین خبرها درباره نسل جدید پژو ۲۰۸

جدیدترین خبرها درباره نسل جدید پژو ۲۰۸

پژو در تلاش است به اولین خودروساز کلاس سوپرمینی های سطح میانی تبدیل شود که محصول خود را با قوای محرکه‌ی بنزینی، دیزلی و تمام الکتریکی عرضه می‌کند.

بله نسل جدید پژو ۲۰۸ طیف پیشرانه‌های کاملاً متنوع و گسترده‌ای خواهد داشت. قبلاً تصاویر جاسوسی متعددی از نسخه‌های عادی و GTi این خودرو منتشر شده اما این اولین باری است که بحث ۲۰۸ الکتریکی به میان می‌آید.

تصاویر این خودرو که در تست‌های سرد زمستانی ثبت شده نشان دهنده‌ی پروتوتایپ مشابه با نسخه‌های درون‌سوز قبلی می‌باشد. البته عکاسان می‌گویند این خودرو در زمان حرکت هیچ‌گونه صدایی نداشته است. البته دلایل روشنی برای تشخیص این خودرو به عنوان نسخه الکتریکی ۲۰۸ جدید وجود ندارد چراکه تمامی بدنه از جمله درگاه شارژ با پوشش استتاری پنهان شده‌اند.

دلیل دیگری که باعث می‌شود باور کنیم این خودرو از نوع الکتریکی است عدم وجود برش سپر عقب برای خروجی اگزوز است هرچند این دلیل خیلی محکمی نیست زیرا پروتوتایپ های قبلی هم فاقد اگزوزهای مشهود بوده‌اند.

از نظر طراحی ظاهری کاملاً مشخص است که نسل جدید ۲۰۸ از برادر بزرگ‌تر ۳۰۸ و ۵۰۸ الهام گرفته است. این الهام گرفتن را می‌توان در طراحی چراغ‌های جلو و عقب مشاهده نمود.

داخل کابین هم یک اورهال اساسی انجام خواهد شد. این سوپرمینی فرانسوی دارای سیستم اطلاعات سرگرمی، ویژگی‌های ارتباطی و کمک‌راننده‌ی جدید و… خواهد بود و گفته می‌شود این خودرو اولین خودروی کوچک با ویژگی‌های نیمه خودران خواهد بود.

درست همانند DS 3 کراس بک و اوپل کورسای جدید، دومین نسل پژو ۲۰۸ از پلتفرم CMP پژو-سیتروئن و البته نسخه‌ی الکتریکی آن استفاده خواهد کرد.

مزیت‌های استفاده از این معماری شامل مواردی همچون ابعاد و تناسبات بهتر و کابین جادارتر و استفاده از قوای محرکه‌ی گوناگون می‌باشد. از آنجایی که ۲۰۸ مدل ۲۰۲۰ برای جا دادن پیشرانه الکتریکی طراحی شده بنابراین مدل الکتریکی حداقل تغییرات در مقایسه با مدل‌های درون‌سوز را خواهد داشت. مهم‌تر اینکه مجموعه باتری این خودرو فضای زیادی در کابین را اشغال نخواهد کرد.

فعلاً پژو اشاره‌ای به مشخصات فنی ۲۰۸ جدید نداشته اما گفته می‌شود نسخه‌ی الکتریکی برد بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر خواهد داشت. انتظار می‌رود این نسخه اندکی بعد از معرفی مدل‌های استاندارد وارد میدان شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.