جدیدترین جزئیات از نسل جدید ب‌ام‌و M3 و M4

جدیدترین جزئیات از نسل جدید ب‌ام‌و M3 و M4

نسل جدید ب‌ام‌و M3 سدان و M4 کوپه طی ماه‌های آتی معرفی خواهند شد و جدیدترین اطلاعات نشان می‌دهد این خودروها در ماه سپتامبر خودنمایی خواهند کرد.

این دو خودرو دنباله‌روی برادر بزرگ‌تر یعنی M5 خواهند بود و از سیستم چهار چرخ محرک M سود خواهند برد. البته موضوع سورپرایز کننده اینکه این نسخه‌های چهار چرخ محرک هنوز با عرضه به بازار بیش از یک سال فاصله دارند.

BMW بلاگ می‌گوید سیستم چهار چرخ محرک xDrive مختص نسخه‌های کامپتیشن خواهد بود، خودروهایی که قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شوند. این مدل‌ها به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی مشترک با X3 M و X4 M کامپتیشن مجهز خواهند شد. این نیروگاه آهنین قدرت ۵۰۳ اسبی داشته و احتمالاً با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

نسخه‌های Pure از M3 و M4 جدید از همان پیشرانه استفاده خواهند کرد اما قدرت کمتر ۴۷۳ اسبی را ارائه خواهند نمود. این نیرو منحصراً از طریق گیربکس دستی به چرخ های عقب فرستاده خواهد شد. M3 و M4 نسخه Pure طبق انتظارات در ماه سپتامبر دیده خواهند شد و تا پایان سال جاری میلادی در بازار حضور خواهند داشت. همچنین برنامه‌هایی برای تولید مدل CS از هر دو خودرو وجود داشته و شاید پس از آن‌ها نیز نسخه CSL تولید شود.

ما می‌دانیم که M4 کوپه دارای جلوپنجره بزرگی خواهد بود که اخیراً در نسل جدید سری ۴ دیده‌ایم. سپرهای بزرگ‌تر با ورودی‌های هوای گیراتر و دیفیوزری بزرگ در عقب، گلگیرهای پهن‌تر، رکاب‌های جانبی جدید، چهار خروجی اگزوز، رینگ‌های بزرگ‌تر، نشان‌های M و تریم ها و رنگ‌های خاص بدنه و کابین نیز از جمله وجه تمایزهای این دو خودرو نسبت به نسخه‌های عادی‌تر خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.