جدیدترین تصاویر جاسوسی هوندا آکورد جدید

جدیدترین تصاویر جاسوسی هوندا آکورد جدید

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از هوندا آکورد منتشر شده‌اند که در آن شاهد دو الگوی متفاوت پوشش‌های استتاری خودرو هستیم.

پوشش‌های روی نسل جدید آکورد بهترین نمای خودرو تاکنون را نشان می‌دهند. در بدنه‌ی خودرو می‌توان الهام‌گیری واضح از شاخصه‌های طراحی سیویک جدید به ویژه چراغ‌های جلوی نازک و نمای عقب فست بک را دید. طرح کلی نمای جلو نیز شباهت‌های خود به سیویک را پنهان نمی‌کند.

هوندا رویه‌ی سابق خود در تولید دو نسخه‌ی مخصوص آمریکای شمالی و مدل مخصوص سایر بازارها را خاتمه خواهد داد. این تغییر استراتژی باعث خواهد شد تا اندازه ی خودرو کمی کاهش یابد. هرچند، با توجه به تصاویر می‌توان گفت آکورد جدید هنوز هم به عنوان یک سدان خانوادگی فضای کابین زیادی خواهد داشت.

تصاویر جاسوسی قبلی نشان دهنده‌ی کابین آکورد جدید نیز بوده‌اند. به نظر می‌رسد که کابین خودرو نیز بهبود قابل‌توجهی در بخش مواد و تکنولوژی‌های بکار رفته داشته است.

احتمالاً قوای محرکه‌ی آکورد جدید نیز دنباله‌روی سایر محصولات هوندا خواهد بود و بجای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر روی پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو تمرکز خواهد شد. شاید تریم پایه از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر تنفس طبیعی استفاده کند اما بقیه‌ی تریم ها از پیشرانه‌ی توربوی ۱.۵ یا ۲ لیتری استفاده خواهند کرد. همچنین مدل هیبریدی نیز ارائه خواهد شد اما شاید در زمان عرضه‌ی اولیه‌ی آکورد جدید در دسترس نباشد.

هوندا آکورد جدید در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد و بازیگری مهمی برای این برند ژاپنی خواهد بود. تا ماه مارس سال جاری تعداد ۶۹۸۱۵ دستگاه از آکورد فروخته شده که آن را به سومین خودروی محبوب هوندا در آمریکا تبدیل کرده است. رتبه‌ی اول و دوم پرفروش‌ترین خودروهای هوندا در آمریکا تا به اینجا به ترتیب به CR-V و سیویک با فروش ۹۴۰۵۷ و ۸۱۶۵۴ دستگاهی تعلق دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.