جدیدترین تصاویر جاسوسی از فیس‌لیفت ب‌ام‌و X7 و تأیید چراغ‌های دوقسمتی

جدیدترین تصاویر جاسوسی از فیس‌لیفت ب‌ام‌و X7 و تأیید چراغ‌های دوقسمتی

پس از شایعات و رندرهایی که به استفاده از چراغ‌های جلوی دوقسمتی در زبان طراحی جدید ب‌ام‌و اشاره داشتند، جدیدترین تصاویر جاسوسی از پروتوتایپ فیس‌لیفت X7 این ویژگی طراحی جسورانه و بحث‌برانگیز را تأیید کرده‌اند. این کراس‌اوور پرچم‌دار در این تصاویر جدید پوشش‌های استتاری کمتری در قسمت چراغ‌های جلو دارد و به همین دلیل، یک نوار LED باریک زیر خط درب کاپوت نمایان شده است.

به نظر می‌رسد این‌ها دی‌لایت باشند که مثل همهٔ خودروهای مدرن، راهنماها هم در کنار آن‌ها جای گرفته‌اند. کمی پایین‌تر نیز چراغ‌های اصلی به چشم می‌خورند. به خاطر داشته باشید که این طراحی بحث‌برانگیز صرفاً مختص به فیس‌لیفت X7 نیست بلکه در نسل جدید سری ۷ و همین‌طور کراس‌اوور جدید X8 هم بکار خواهد رفت. به دلیل رنگ سفید این X7 آزمایشی، تشخیص جزئیات دقیق‌تر آن کار دشواری است اما به گفتهٔ جاسوسان، کاپوت متفاوت بوده و جلوپنجره هم بزرگ‌تر شده است. در عقب خودرو نیز هرچند بعید به نظر می‌رسد که چراغ‌های تغییرات بزرگی را تجربه کرده باشند اما طراحی سر اگزوزهای چهارتایی جدید است.

فعلاً از داخل فیس‌لیفت X7 تصویری موجود نیست و به همین دلیل نمی‌دانیم که آیا این خودرو از نمایشگرهای جدید به هم چسبیده مثل کراس‌اوور iX برخوردار خواهد شد یا نه. شاید این تغییر برای یک فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای خیلی بزرگ به نظر برسد اما باید توجه داشت که آئودی Q7 هم در فیس‌لیفت اخیر خود به کابین کاملاً جدیدی با سه نمایشگر مشابه Q8 مجهز شد. درهرحال، به‌احتمال‌زیاد اواخر امسال یا اوایل سال آینده این پوشش‌های آزاردهنده از چهرهٔ X7 کنار خواهد رفت و ویژگی‌های قطعی آن‌را خواهیم فهمید. در خانوادهٔ X7 جدید اما دیگر مدل دیزلی پرفورمنس بالای M50d وجود نخواهد داشت زیرا ب‌ام‌و قصد دارد پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی دیزلی چهار توربوی خود را به خاطر هزینهٔ زیاد برای مطابقت با قوانین آلایندگی جدید کنار بگذارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.