جدیدترین ابرلوکس مرسدس-مایباخ در راه پکن

جدیدترین ابرلوکس مرسدس-مایباخ در راه پکن

مرسدس-مایباخ می‌خواهد در نمایشگاه خودروی پکن از یک خودروی لوکس بی‌نظیر پرده‌برداری کند. تیزر پیش معرفی این مدل همراه با عبارت “نهایت در لوکس” نشان می‌دهد که یک محصول منحصربه‌فرد جدید با نشان مایباخ در راه است.

این خودرو که در تیزر کوتاه می‌توانید قسمت‌هایی از کابین، فرمان و کنسول آن را ببینید، می‌تواند هر چیزی باشد اما بیشتر انتظار داریم SUV فوق لوکسی را که مدتهاست اخبار آن را می‌شنویم با لوگوی مایباخ ببینیم.

با توجه به اینکه کشور چین یک بازار کلیدی برای شاسی‌بلندهای لوکس محسوب می‌شود، نمایش یک خودروی این‌چنینی از مایباخ در این نمایشگاه دور از ذهن نیست.

گوردون واگنر در این ارتباط گفته که مایباخ نیز همانند AMG می‌تواند امضا و نشان خود را روی هر خودروی دیگری از محصولات مرسدس به‌عنوان مدل پایه قرار دهد. بدین ترتیب همانند مدل‌های اسپرت و مدرن AMG در مورد مایباخ نیز محصولاتی لوکس و مدرن قابل دریافتند.

بنا به گفته معاون بازاریابی مرسدس، الکتریکی شدن محصول نیز در مورد مایباخ می‌تواند اتفاق افتد. این روندی است که مرسدس آن را EQ شدن می‌نامد و محصولات مایباخ نیز نظیر AMG می‌توانند در این مسیر قرار گیرند.

تاکنون بیش از ۱۰ هزار مدل مایباخ مشتق از S کلاس به فروش رسیده‌اند که با محصولات جدید همچنان می‌تواند گسترش یابد. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.